וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים ניצחו את סרביה ומונטנגרו

27.3.2006 / 18:01

הנבחרת פתחה ברגל ימין את הופעותיה בחצי גמר אליפות אירופה, עם ניצחון 1:2, משער עצמי ופנדל של בן סהר. זלצר: "השחקנים התעלו"

נבחרת נערים א' (ילידי 89') גברה היום (שני) 1:2 על סרביה ומונטנגרו, במשחק שפתח את טורניר חצי גמר אליפות אירופה, הנערך באירלנד.

סרביה ומונטנגרו הובילה בדקה ה-17 בבעיטה מ-20 מטר, אך בדקה ה-56 היא כבשה שער עצמי, לאחר שעומר דמארי ממכבי פ"ת הגביה כדור לרחבה, ושחקן יריב נגח בטעות לשערו הוא. בדקה ה-82, שתי דקות בתוך תוספת הזמן (נערים משחקים 80 דקות נ.א), הוכשל חלוץ הפועל ת"א, בן סהר, ברחבה, והוא עצמו ביצע בהצלחה את בעיטת ה-11.

מאמן העל של נבחרות הנוער והנערים, זאב זלצר, אמר בסיום: "היה משחק מאוד אגרסיבי במגרש בוצי. השחקנים שלנו שיחקו עם המון נחישות, אגרסיביות, התעלו וניצחו בדקות האחרונות".

נבחרות אירלנד ורומניה, ששובצו גם הן בבית הישראלי, ייפגשו ביניהן בהמשך הערב, במשחק בו יחזה זלצר. הנבחרת תפגוש מחרתיים (רביעי, 20.00 שעון ישראל) את הנבחרת המארחת אירלנד. את הנבחרת מדריך אברהם בכר.

הרכב הנבחרת: ליאור מכלוף, עודד אמיתי, ניסים קפילוטו, דור מלול, גל שיש, גל הראל, עדי סלוניקי, צחי סלוק (ויקטור מארי 50),עומר דמארי (חן עזרא, 65), בן סהר, ראהד ג'בארין (יהודה חוטה, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully