וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון - מילאן: הגמר האמיתי?

28.3.2006 / 11:43

האיטלקים במסע נקמה על אובדן הגביע הקודם, הצרפתים מאמינים שיכולים לקחת את הגביע בגמר בפאריז. המפגש החם של רבע הגמר

מבחן כושר:

ליון סיימה בסוף השבוע בתיקו 1:1 עם טולוז, ומוליכה את הטבלה הצרפתית עם 9 נקודות יתרון. בחמשת המחזורים האחרונים ניצחה ליון שלוש פעמים, הפסידה פעם אחת, וכאמור, עשתה תיקו אחד. הקבוצה של ז'ראר הוייה נמצאת כבר מספר שנים ליגה אחת מעל לליגה הצרפתית, והפסידה העונה בשני משחקים בלבד מתוך 31.

מילאן נמצאת בכושר טוב מאוד ובשבת הרשימה בניצחון 1:3 על פיורנטינה. בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, ניצחה מילאן בארבעה, כשרק תיקו מול יובנטוס בחוץ הורס רצף יפה, ואולי גם את חלומות האליפות. למרות זאת, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה, הקבוצה של ברלוסקוני מאמינה ביכולתה למחוק פיגור של 8 נקודות ולזכות בסקודטו. הארכת החוזה של קרלו אנצ'לוטי יכולה רק לעזור.

מערכים

ליון מגיעה מאוד רעבה ותרצה להוכיח שהיא שם דבר באירופה. ג'רמי ברטוד הפצוע ימשיך להיעדר משורות האלופה הצרפתית, כשסילבאן מונסרו, שהיה פצוע תקופה ארוכה, עשוי להיכלל בסגל. הבעיה הגדולה של ליון תהיה היעדרותו של ז'וניניו, עקב הרחקה. הקשר הברזילאי הוא כבר מזמן לא שחקן שנמצא על המגרש בזכות יכולת בינונית ובעיטה מצויינת. ז'וניניו הוא המנהיג של הקבוצה והרצון שלו בהצלחה הקבוצתית ענק, למרות שלא נולד וגדל בליון . הדמעות שלו בעונה שעברה, עת הודחה הקבוצה על ידי איינדהובן, לא יכלו להשאיר אף אחד אדיש.

בכל מקרה, נשיא הקבוצה, ז'אן מישל אאולה לא מתבייש להצהיר על שאיפותיו העונה: "הסטאד דה פראנס נמצא אצלנו בראש כבר הרבה זמן, למעשה ממתי שנודע שהגמר יהיה כאן. זה דבר שאסור להחמיץ".


עם כל הכבוד לשאיפות של ליון, מילאן מגיעה למשחק כפייבוריטית. המסורת והשם עושים את זה, כמו גם יכולת טובה בשבועות האחרונים. פאולו מלדיני חזר ביום שבת מול פיורנטינה, ושיחק כמחליף אחרי פציעה של 3 חודשים. הרוסונרי יחסרו את קאפו ויאפ סתאם, שחקני ההגנה הפצועים.

הרכבים משוערים:

ליון: גרגורי קופה, פרנסואה קלרק, כריס, פטריק מולר, אריק אבידל, טיאגו, בנואה פדרטי, מחמדו דיארה, סילביאן וילטורד, פלורן מאלודה, ג'ון קארו.

מילאן: דידה, אלסנדרו קוסטקורט, קלאדזה, סרג'יניו, ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו, קלרנס סיידורף, קאקה, אנדריי שבצ'נקו, אלברטו ג'ילארדינו.

מפתחות

ליון תצטרך לסחוט את המיץ מהמשחק הראשון שייערך בסטאד דה ז'רלאן. החסרון של ז'וניניו יהיה משמעותי מאוד. בעידן בו כדור נייח אחד יכול להכריע משחק בליגה הישראלית, קרב בליגת האלופות וגם משחק גמר מונדיאל, האובדן יהיה בולט לא רק בזכות הבעיטות הישירות שלו לשער, אלא גם בגלל ההרמות המדוייקות.

ליון תצטרך להתקיף מהר ולהיות מאוד אגרסיבית בהגנה. אל לה לפסול אפשרות של ביצוע מספר עבירות חזקות על שבצ'נקו בפתיחה, על מנת להרתיע אותו. היכולות הטכניות של שחקנים כמו טיאגו הנהדר, פרד וסילבאן וילטורד יוכלו לתת לצרפתים הברקות ושערים. מחמדו דיארה בקישור ההגנתי, וכריס הברזילאי בהגנה, שלא מן הנמנע שישחקו באדום שחור בעונה הבאה, יצטרכו לתת לליון את הקשיחות, שתעזור לה להתמודד עם שחקנים כמו קלרנס סיידורף וג'נארו גאטוסו.

מי שצריך לבלוט במשחק ולקחת אחריות גדולה יותר מתמיד, הוא פלורן מאלודה הנהדר. הקשר השמאלי, שנמצא בכושר אדיר בשנתיים האחרונות. עמדת המגן הימני היא נקודת התורפה של מילאן העונה והמקום הראשון בו תתחזק הקבוצה בקיץ הקרוב, ומאלודה הוא האיש הנכון להכות את הרוסונרי בבטן הרכה שלהם. כריס ציין מפתח נוסף: להימנע מבעיטות עונשין מ-11 מטר בתום שני המפגשים, בשל הצטיינותו של השוער בן ארצו, דידה, בעצירת פנדלים.


מילאן נמצאת ביתרון פסיכולוגי גדול עקב ההיעדרות של ז'וניניו מליון. המפתח של האיטלקים יהיה, כמה איטלקי מצידם, שליטה במרכז הקישור. הכח, העוצמה, ובעיקר הנסיון של גאטוסו, סיידורף, ופירלו אמורים לתת יתרון גדול לרוסונרי בהחזקת הכדור, ולמנוע מהצרפתים להכנס למומנטום התקפי. הקישור הנפלא הזה ידע להוציא את העוקץ מבאיירן מינכן באליאנס ארינה, להאט את המשחק, לעצור אותו לא מעט, לשכב על הדשא, לריב עם השחקנים של היריבה - הכל כדי לשלוט בקצב. בסן סירו אותה השלישייה הכתיבה קצב מהיר, שתפס את הגרמנים לא מוכנים והתוצאה הייתה בהתאם. טקטיקטה דומה של קרלו אנצ'לוטי במפגש עם ליון לא תפתיע אף אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הימור

בוויליאם היל ליון פייבוריטית לניצחון במשחק הראשון עם יחס של 1:2.37, לעומת 1:2.7 של מילאן. שער ראשון במשחק מרגליו של פלורן מאלודה שווה יחס של 1:11, לעומת 1:5.5 לשער של פרד. אנדריי שבצ'נקו עם שער ראשון שווה יחס זהה לזה של פרד.

אם אלסנדרו נסטה יכבוש ראשון, תוכלו לזכות ב-67 פאונד בעבור אחד בודד שהשקעתם. אם השער הראשון במשחק יכבש רק בעשר הדקות האחרונות, תזכו בבט 365 ב-19 פאונד עבור כל אחד. במידה שמילאן תזכה בפנדל ותחמיץ, וכך הימרתם, תזכו ליחס של 1:23. ניצחון של מילאן אחרי שליון הוליכה זוכה ליחס של 1:11.

ההימור שלנו: ליון חזקה, אבל מילאן מתחברת ברגע הנכון. קשה להמר נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully