וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מצב מסוכן למכבי"

ארגין עתמאן, שהתפטר מאולקר שלושה ימים לפני המשחק מול מכבי ת"א לאחר שסטר למאהבת, מסביר: "מאמן חדש זה חילוף אנרגיות"

ארגין עתמאן, מאמנה של אולקר שהתפטר אתמול (שני) הסביר את הנסיבות לעיתון "הארץ": "התפטרתי מסיבות אישיות, זה לא קשור לכדורסל כי המצב שלנו בליגה הטורקית יותר מטוב. אני צריך לנוח ולקחת החלטה מה לעשות. הנשיא חבר טוב שלי וקיבל את התפטרותי".

על ההשפעה שתהיה לעזיבתו על המשחק מול מכבי, אמר עתמאן: "השיטה שלנו, שהוכיחה את עצמה במשחק נגד מכבי, לא תשתנה. זו אותה מערכת. יהיה משחק מאוד קשה למכבי כי אולקר תגיע ללא לחץ. מאמן חדש זה גם חילוף אנרגיות וזה מצב מסוכן למכבי".

מה גרם לעתמאן להתפטר לאחר שלוש שנים בתפקיד? הוא הגדיר את זה כ"בעיות אישיות". בפועל מדובר בפרשיה רומנטית בלתי אפשרית שמשלבת אישה, מאהבת, שדרית קווים וסטירה מצלצלת לעיני מסעדה שלמה.

העיתונאים בטורקיה הבחינו בשנה האחרונה בשינוי שחל בעתמאן, שסבל דרך קבע ממשקל עודף. הוא הפחית ממשקלו, קיצר את שערותיו ושיפר את מראהו. הסיבה לכך התבררה בשבוע האחרון. במשך חמש שנים ניהל עתמאן רומן מחוץ לנישואים. בשלב מסוים שם קץ לרומן, אך בנובמבר 2005 החליט להתגרש ושב לזרועותיה של המאהבת. במקביל, הוא החל לפתח קשר רומנטי עם שדרית קווים של ערוץ טורקי, המשדר את משחקי היורוליג. בשבוע שעבר יצא המאמן לארוחה במסעדה עם שדרית הקווים, אך המאהבת לשעבר והחברה בהווה הפתיעה את השניים במקום ותפסה אותם על חם. עתמאן סטר לחברה מול כל המסעדה, והאירוע הודלף לעיתונות.

עתמאן, שהוביל את אולקר למקום הראשון בליגה העונה, נעדר בעקבות זאת ממשחק הניצחון של הקבוצה אמש (ראשון) מול בייקוז (75:83). הנהלת הקבוצה התכנסה אתמול לדון בעניינו. המאמן, שידע כי אולקר, אחת מחברות הממתקים הגדולות בטורקיה, לא תסבול פגיעה בשמה הטוב, הקדים והודיע על התפטרותו.

עתמאן הוביל את אולקר שלוש פעמים ברציפות לשלב הטופ 16 ביורוליג. את משחקה הביתי של אולקר מול מכבי תל אביב, ביום חמישי הקרוב, יעביר עוזרו של עתמאן, מוראט אוייזר. "מלבד העונה ביורוליג אני משוכנע שעשיתי את התפקיד שלי בצורה טובה", אמר עתמאן במסיבת עיתונאים. "אני עוזב את אולקר לטובת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully