וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקפא המכרז לרכישת מניות עגיב

ניר איסקוב

27.3.2006 / 18:03

כונס הנכסים כבר פרסם מודעה המזמינה את כל המעוניין להגיש הצעות לרכישת 16.7 אחוז ממניות הפועל ת"א, ההוצאה לפועל עיכבה את ההליך

ראש ההוצאה לפועל, אמיר צ'כנוביץ', הורה על עיכוב הליכי הגבייה נגד רפי עגיב, המחזיק ב-16.7 ממניות הפועל ת"א, לאחר שזה טען כי דילול המניות שבוצע במניותיו ל-8.3 אחוז לפני כשבועיים, על ידי יתר בעלי המניות במועדון, מבטל למעשה את הצורך בעקבות הבנקאית בסך 4 מיליון שקל, שהוא נדרש להפקיד עד יום חמישי האחרון.

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, המייצג את הרשות לבקרת תקציבים, נדרש לתת את תגובתו לטענת עגיב בתוך שבועיים, ועד אז יוקפא המכרז לרכישת המניות שפרסם אתמול כונס הנכסים, עו"ד שי פורת.

בבקשה להוצאה לפועל טען עגיב כי הגירעון המצטבר בתום עונת 2003/4 הסתכם ב-8 מיליון שקל, ולא ב-13 מיליון, כפי שגורס יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ'. לטענת עגיב, מנהל אגף הכספים ב"כתר", אבי חורי, אמר באסיפת בעלי המניות, שבמהלכה דוללו מניותיו של עגיב, כי הגירעון של אותה עונה, הוקטן ב-10 מיליון שקל, ועל כן לטענת עגיב, הוא כבר לא קיים, מה שמבטל את הצורך במימוש הבטוחה בסך 2.9 מיליון שקל, שהפקיד דאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully