וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מפתה את גרשון

עודד זרגרי, הארץ בשיתוף ניר איסקוב

28.3.2006 / 7:48

ההצעה של הקבוצה מהבירה לבלם הפועל ת"א: 400 אלף דולר לעונה, לשלוש שנים. אם ישיב בחיוב, יגיע על חשבון מיטרסקי

בית"ר ירושלים מתכוונת להציע לשמעון גרשון חוזה לשלוש עונות, כאשר במהלך כל עונה אמור הבלם להשתכר כ-400 אלף דולר. במידה שגרשון יחליט לחתום בבית"ר, מי שיעזוב את הקבוצה יהיה איגור מיטרסקי המקדוני.

מנג'ר בית"ר, לואיס פרננדז, מעוניין בגרשון בצוותא עם תומר בן יוסף כצמד הבלמים לעונה הבאה, כאשר הכוונה היא להביא זר נוסף במקומו של מיטרסקי לקישור.

לגבי סוגיית פרננדז וההמשך בבית"ר, פיליפ סולומון, יועצו וסוכנו של המנג'ר, רומז כי הצרפתי ימשיך בבירה. "כמובן שהוא יישאר בבית"ר ירושלים. הוא נהנה בבית"ר, הקבוצה משחקת טוב, והוא מקבל פידבקים חיוביים מארקדי גאידמק ומולדימיר שקלאר".

"כשהוא אמר לפני מספר שבועות שלא בטוח שהוא ימשיך, זה היה בגלל שעמדו לפניו משחקים קשים, כמו מכבי חיפה והפועל ת"א, אותם הוא עבר בהצלחה. אל תשכח שגם כשהוא היה בקטאר ושאלו אותו על בית"ר, הוא הכחיש. לואיס אמור להיפגש בקרוב עם גאידמק, והם יסגרו את העניינים ביניהם. הוא מאוד אוהב את ישראל".

יש לציין כי בשבוע שעבר התבטא היו"ר שקלאר בוואלה! ספורט, והביע ביטחון לגבי הארכת חוזהו של פרננדז במועדון.

ביש מזל לקשר הצעיר, קובי מויאל, שחגג אתמול (ראשון) הופעת בכורה בהרכב. מויאל ספג חבטה עזה בקרסול, שבעטיה גם הוחלף במחצית, והוא ייעדר מהמגרשים לתקופה שנעה בין שבועיים לשישה שבועות.

ז'רום לרואה ודויד אגאנסו המריאו לפנות לצרפת ולספרד בהתאמה, לצורך סידורים אישיים, וישובו ארצה רק ביום שישי, יממה בלבד לפני משחק הליגה נגד הפועל כפ"ס (שבת, 19.00).

שקלאר והסקאוט דודו דהאן, המריאו הבוקר לארבעה ימים להולנד ובלגיה, בכדי למצוא מקום למחנה האימון של הקבוצה בקיץ. כמו כן, ייפגשו השניים עם ראשי מועדונים בשתי המדינות, על מנת לפעול עימם בשיתוף פעולה ולארגן משחקי ידידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully