וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ובפטיסטה מוכנים לברצלונה

27.3.2006 / 13:43

צמד החלוצים הברזילאים מדברים, מספר ימים לפני הסופר קלאסיקו מול מוליכת הטבלה. אוואט סוחט מחמאות מהעיתונות הספרדית

ריאל מדריד הציגה משחק מצויין בניצחון על דפורטיבו לה קורוניה (0:4) ונראית מוכנה לסופר קלאסיקו בשבת, מול ברצלונה. רונאלדו, ששיחק טוב מול דפור ואף חזר לכבוש, אמר: "אני לא שמן. אני שוקל 87 קילו, שזה פחות ממה ששקלתי לפני המונדיאל ב-2002. הצוואר שלי התרחב אבל לא השמנתי. אמנם אני לא יכול לבצע את אותן פעולות זריזות שביצעתי בתקופה ששיחקתי באיינדהובן או בברצלונה, אבל אני הרבה יותר חזק ממה שהייתי אז".

החלוץ גם דיבר בסיום הניצחון על חברו להתקפת נבחרת ברזיל, כוכב בארסה, רונאלדיניו: "הוא ראוי לכל הפרסים בהם זכה. הוא השחקן הטוב בעולם כיום, והבאים אחריו נמצאים במרחק גדול ממנו".

ז'וליו בפטיסטה, שכבש גם הוא שער במשחק מול לה קורוניה, כבר מתכונן למשחק הגדול בסוף השבוע: "זה יהיה מיוחד לנצח את ברצלונה. זו תהיה דרך מצויינת להראות שלמרות הקשיים, לא הרמנו ידיים. מה שברור, זה שביום שבת נילחם".

גם מאמנה של ריאל, לופז קארו, התלהב מהמשחק של קבוצתו: "היה משחק מדהים. צריך להחמיא לשחקנים יותר מתמיד. אנחנו נמצאים בזמנים לא קלים, אבל האיכות של השחקנים נראתה בכל מקום במגרש. המשחק מול דפור הוכיח איך אנחנו צריכים להראות גם כשהמצב לא הכי טוב".

לופז קארו לא שכח גם להחמיא לרונאלדו המשתפר: "הוא עובד קשה מאוד ואני מקווה שעד לסיום העונה נראה את הטוב ביותר ממנו ומהקבוצה. החל מהיום אנחנו מתכוננים לברצלונה".

משחק גדול של אוואט

דודו אוואט ממשיך בתקופה המצויינת שלו, ואתמול (ראשון) היה המצטיין במשחק קבוצתו רסינג סנטאנדר, מול סראגוסה, במשחק שהסתיים ב-0:0. אוואט עצר הזדמנויות רבות של חלוצי סראגוסה, והעיתונות הספרדית עוסקת היום בעיקר בו, בכל הנוגע לסיקור המשחק, עם מחמאות אדירות על ההופעה שלו במשחק. מנואל פרסיאדו, מאמן הקבוצה, הודה שקבוצתו ניצלה מהפסד, אחרי שסראגוסה הייתה טובה בהרבה, והחמיא ליכולתו של השוער הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully