וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני: "הניצחון על בני השרון הוא לא מדד להמשך"

שגיא ניר

27.3.2006 / 13:07

רוני בוסאני לא מתרגש מהערב ההתקפי הנדיר שהקנה לרמת השרון ניצחון בדרבי. הזר החדש ריינולדס מתנדנד: "חסר לו כושר גופני"

הפועל רמת השרון חזרה אמש (ראשון) לליגת העל, עם ניצחון גדול 80:111 על בני השרון באולם ה"יובל". מעבר לתוצאה המדהימה, קפצה הקבוצה לראשונה העונה מעל הקו האדום, כשהיא מקדימה את עירוני רמת גן בשל יחס המשחקים ביניהן.

הנקודה הבולטת ביותר בניצחון היתה היד הלוהטת של חניכיו של רוני בוסאני, שהגיעו כאילו משום מקום בדרך להפגזה של 17 מ-29 מחוץ לקשת. רמת השרון הוליכה כבר ב-42 נקודות הפרש במהלך המשחק, ולמאמן רוני בוסאני, נותר רק להתפעל בקול: "החבר'ה שיחקו מצויין, נתנו הגנה אגרסיבית, והיה ריכוז של כל השחקנים, במיוחד במחצית הראשונה. היו לנו אחוזי קליעה מטורפים ל-3, אבל הם הגיעו ממשחק התקפה נכון".

הזר הנבחן, גריידי ריינולדס, לא שיחק, והעובדה כי הניצחון הושג עם שלושה זרים בלבד רק הבליטה את תרומת הישראלים. בוסאני: "רועי ברקוביץ' שמר טוב מאוד על רנצ'ר, שהוא שחקן חשוב מאוד בבני השרון. היה לנו את יונתן שולדברנד ואלעד ענבר בצבע, ואת תומר אטלס שעשה עבודה טובה על אוניקווה. גם את הרינגטון הצלחנו לסגור ככל שהמשחק התקדם".

עוד שלושה מחזורים נותרו לסיום הסיבוב השני, ולרמת השרון כדאי לסיים אותו לפני רמת גן, כדי שתוכל לארח את המשחק מול היריבה בקרב על הירידה. בוסאני מתחיל לעבוד על פיזור האופוריה. "הניצחון הזה חשוב והכל טוב ויפה, אבל אם נחזור לקלישאות, צריך לדעת להמשיך הלאה כי יש לנו עוד 13 משחקים לשחק. המשחק הזה היה יוצא דופן מבחינת הקלות שהוא זרם לנו מהרבע השני ואילך, אבל הוא לא נותן מדד למשחקים הבאים".

בוסאני התייחס גם לזר גריידי ריינולדס, שממשיך להבחן בקבוצה: "הוא שחקן אתלטי מאוד אבל חסר לו כושר גופני. נקבל החלטה לגביו בהמשך השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully