וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: עוד ניצחון למונטריאול

27.3.2006 / 13:04

הקנדיינס עברו את פיטסבורג 5:6, ועשו עוד צעד לפלייאוף. ניצחון גם לסן חוזה, בהארכה על שיקגו. דאלאס גברה על קלגרי

פיטסבורג - מונטריאול 6:5

כריסטופר היגינס הבקיע צמד וסאקו קויבו בישל שלושה שערים, כדי להציב את הקנדיינס בעמדה מצוינת לקראת הפלייאוף, כשכעת אטלנטה רואה להם את הגב. שער מספר 28 למייקל ריידר. קולבי ארמסטרונג עם שני שערים לפנגווינס.


דאלאס - קלגארי 2:3

הסטארס קצרו ניצחון מספר 48, בזכות שער של ג'ייסון ארנו בשליש השלישי. מייק מודאנו כבש שער בפאוור פליי, 17 שנה לאחר שהבקיע את הראשון שלו במהלך כזה, והציב את שיא המועדון על 135 שערי פאוור פליי אישיים. שער ואסיסט לג'ורדן ליאופולד בקלגארי.


שיקגו - סן חוזה 5:4 (הארכה)

ניצחון חשוב מאין כמוהו לשארקס, כשג'ו ת'ורנטון מהנדס את הנקודות עם שלושה אסיסטים, השלישי לטום פרייסינג בהארכה כשער מנצח. ראדים ורבאטה ביכולת מצוינת בשורות הבלקהוקס, עם שני שערים וצמד טיגונים.


קולורדו - אדמונטון 3:3 (0:1 לאוילרס בפנדלים)

פטר בודאי מנע 24 הבקעות במשחק אבל לא יכול היה לעצור את הפנדל של סרגיי סמסונוב. "היינו צריכים את הנקודות הללו", אמר ראיין סמית', "ושתיים טובות בהרבה מאחת". סמית' הבקיע במהלך המשחק את שערו ה-33 העונה.


ניו ג'רזי - טורונטו 4:3

ז'אן סבסטיאן אובין קיבל את ההזדמנות בשער המייפל ליפס ולא שמט אותה. 36 עצירות שלו היקנו לטורונטו ניצחון, שלא ישנה כנראה את מצבה והיא תסיים בכל זאת מחוץ לפלייאוף. דארסי טאקר עם צמד אסיסטים למייפל ליפס.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully