וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עוד דרבי צהוב

27.3.2006 / 20:09

מכבי אירחה את הפועל וניצחה אותה בדרבי חם 25:34, בפעם השלישית העונה. עירוני פ"ת הבטיחה את הישארותה בליגה, רעננה ירדה

במחזור הלפני אחרון בליגת הכדוריד נערכו שני משחקים מרכזיים. המוליכה מכבי ראשון לציון אירחה את הפועל לדרבי, אחרי 2 ניצחונות על האדומים העונה. בדרבי הראשון זה נגמר ב-7 למכבי, השני ב-8 שערי יתרון, והתשיעי - 25:34, 9 שערי הפרש.

המשחק היה חם, בעיקר במחצית השניה, שהיתה מרובה בעבירות חזקות ובה נשלפו 4 כרטיסים אדומים (שניים לכל צד). אחרי מחצית ראשונה בשליטה של מכבי, שעלתה ליתרון 8:17, הציגה הפועל משחק יותר נחוש במחצית השניה, והצליחה לצמק את היתרון. אבל מכבי, בעזרת משחק מצוין של יוהאן רושקה (9 שערים) ודב ישועה (8 שערים) ויום רע מאוד של הפועל, ברחה שוב ליתרון גדול.

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון: "קודם על כל הכבוד לשחקני מכבי. לא באו בשיאנו, הפועל באו בטירוף כאילו זה פלייאוף, וסיימנו כמו גדולים. אנחנו עובדים ומזיעים בשביל זה, פשוט היום הפועל משכו אותנו למשחק כמו שמשחקים נגד קבוצה טובה. ברור מה יחסי הכוחות לפלייאוף ורק לנו יש מה להפסיד. שם זה סיפור אחר, בואו נלך לאט לאט".

ווה זיידמן, מאמן הפועל ראשון לציון: "יכול להיות שהקבוצה צריכה זעזוע, בשביל זה יש הנהלה. כרגע מכבי יותר גדולים, והם הפייבוריטים לקראת ההמשך. עלינו היום עם אובר מוטיבציה, עשינו פאולים מיותרים והיינו בפיגור מאוד גדול. אחרי שחזרנו זה כבר לא הספיק".

אבישי סמולר: "אין לי הסברים. צריך להחמיא למכבי שהם קבוצה מצוינת. קטונתי מלנתח מקצועית. צריך לנסות להסיק מסקנות ולהגיע יותר מוכנים. אין ברירה, חייבים לשנות".

השלישית בטהל, אס"א, ניצחה את א.ס רמת השרון 30:32. נס ציונה ניצחה את קרית שרת חולון 26:32.

עירוני פתח תקווה הבטיחה את הישארותה בליגה אחרי הניצחון 21:28 על מכבי רעננה, שירדה.

יתר התוצאות:

מכבי ת"א - הפועל ר"ג 29:29
מכבי הארזים ר"ג - קריית מוצקין 33:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully