וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: שני מותחנים בפתיחת הפלייאוף

27.3.2006 / 19:42

הפועל ת"א הובילה לאורך כל המשחק ברמת השרון, אך נוצחה בסיום 72:69. רמת חן ניצחה בחוץ את חיפה מוצקין אחרי הארכה 84:93

אנדה רמת השרון - הפועל ת"א 69:72 (0:1 לרמת השרון בסידרה)

הפועל ת"א נתנה פייט אדיר לאנדה רמת השרון, אבל נוצחה בסוף 72:69 במשחק מספר 1 של חצי גמר הפלייאוף לנשים. הפועל, שנוצחה בכל שלושת המפגשים מול רמת השרון העונה, הובילה בכל הרבעים, ופתחה אפילו את הרבע האחרון ביתרון 51:55. אבל אנדה, שעדיין לא נוצחה העונה בליגה, הצליחה לעשות את המהפך תודות ל-6 נקודות של בס גרינברג ב-3 הדקות האחרונות, ולנצח בסיום. נולאן עם 20 ולירון כהן עם 14 הובילו את רמת השרון, ווידוביץ' עם 20 וקאנטי עם 17 הובילו את הפועל ת"א.

הפועל ת"א, שנכנסה לפלייאוף ברגע האחרון, הופיעה למשחק עם כל שחקניותיה למרות איומים מוקדמים להשבית את המשחק בגלל אי תשלום משכורות. עיריית ת"א הבטיחה להעביר היום 30 אחוז מסך ההקצבה השנתית - 100 אלף שקל שיסייעו לקבוצה לשלם משכורות עד סוף העונה.

חיפה/מוצקין - רמת חן 93:84 אחרי הארכה (0:1 לרמת חן בסידרה)

כל המפגשים העונה בין השתיים היו מותחנים אמיתיים, ובשלושתן ניצחה הפתעת העונה ממוצקין. גם הפעם התמונה לא היתה שונה, פרט לזהות המנצחת. הפעם רמת חן היתה יותר דומיננטית וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 48:35, יתרון שנשמר גם ברבע השלישי. תמרה מור, במחצית מצוינת, החזיקה את המארחות במשחק עד שהגיעו לפיגור מינימלי של 4 נקודות, 8 דקות לסיום.

רמת חן החזיקה מעמד עד 3 דקות לסיום, אבל אז התחילה לאבד כדורים, חיפה/מוצקין רצה למתפרצות והשלימה מהפך מסל של וילינגהאם דקה לסיום. וילינגהאם, בשני גגות מדהימים בהתקפות האחרונות, שלחה את היתרון למארחות. הכל היה נראה גמור, אבל וסילובסקי בשלשה (2 מ-14 עד אותה זריקה), השוותה את התוצאה ל-78:78, 4 שניות לסיום. החטאה של וילינגהאם עם הבאזר שלחה את המשחק להארכה. בהארכה המשיכה רמת חן את המומנטום עם השלשה, חיפה מוצקין השליכה שלשות בלי הכרה, ורמת חן חוזרת הביתה עם ניצחון גורלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully