וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל סופר סופר סופר קלאסיקו

26.3.2006 / 23:22

שני שערים, שלושה מורחקים ופנדל דרמטי בדקה ה-90. בוקה ג'וניורס וריבר פלייט נפרדו ב-1:1, דייגו חגג ביציעים. ניואלס אולד בויס ראשונה

הדרבי הגדול של ארגנטינה הפגיש בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט באיצטדיון הבונבונרה בבואנוס איירס, והוא עמד בכל הציפיות של הכינוי המחייב - סופר קלאסיקו. התפוקה הסופית של המשחק: שני שערים, שלושה מורחקים ופנדל בדקה ה-90. בוקה עם תשעה שחקנים הצליחה להשוות בצורה דרמטית, ריבר יכולה רק להצטער על ההחמצות שלה, אחרי שהובילה כבר מהדקה ה-40 משער של ארנסטו פאריאס.

ריבר עקפה בשבוע שעבר את בוקה בצמרת ליגת הקלאוסורה, והיום היא הייתה קרובה להשלים את המהפך עם ניצחון חוץ בדרבי חם. הדרבי היה גם המאבק האישי בין שני שוערי הקבוצות, רוברטו "פאטו" (ברווז) אבונדנסיירי מבוקה וחרמאן לוקס מריבר, במאבק על כפפות השוער הראשון של הנבחרת. המשחק נגמר בצורה כואבת מבחינתו של אבונדסיירי, אחרי שהורחק בדקה ה-65 אחרי שהכשיל רחוק מהרחבה את גז'ארדו. מאוחר יותר הורחק גם קרופוסייבה מבוקה, ועם תשעה שחקנים נראה היה שהמשחק גמור. אבל טולה מריבר ספג גם הוא אדום, ובוקה הצליחה לסחוט פנדל משום דבר בדקה האחרונה למשחק, בעקבות מבצע גדול ברחבה של גיז'רמו בארוס שלוטו. מרטין אל לוקו פאלרמו היה זה שהצליח לעמוד במתח, ולהשוות ל-1:1. דייגו מראדונה השתולל ביציעים, ריבר לא הצליחה לברוח לבוקה. עוד קלאסיקה ארגנטינאית.

שאר המשחקים

בתום המחזור ה-11 הפסגה בארגנטינה סבוכה וצפופה. ניואלס אולד בויס העפילה למקום הראשון עם 23 נקודות, אחרי ניצחון 0:2 על אולימפו. חוסיין כבש את הראשון בדקה ה-17, אריאל אורטגה כבש את השני בפנדל בדקה ה-64.

במקום השני נמצאת ריבר עם 22, בוקה צמודה אליה עם 21, אך מאחוריהן במקום הרביעי ניצבת הפתעה בדמות חוחוי (עם 21 נקודות), שניצחה 1:3 את ארגנטינוס ג'וניורס. דמונטה (12), סוזה (33) ואויולה (57) כבשו לחוחוי, אוסוריו (56) רק צימק.

ולז סארספילד, שבמקום החמישי עם 20 נקודות, סיימה ב-0:0 עם ארסנאל.

תוצאות נוספות:

לאנוס-קילמס 0:2 (אגויאר 63, לטו 74).

אינדפנדיינטה - באנפילד 0:0

אסטודיאנטס - קולון סנטה פה 2:1. לאסטודיאנטס: קלדרון (70). לקולון: הרננדז (77) ורמירז (90).

רוסאריו סנטראל - טירו פדראל 0:3. כבשו לרוסאריו: לוסקבור (15), ריברולה (49), ויטי (54).

אינדפנדיינטה - באנפילד 2:1 (חוזה סאנד, 29, גלאראזה 66 למנצחים, אגרו - 75 בפנדל למנוצחים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully