וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו ראויים למקום שני"

27.3.2006 / 7:42

דוד אמסלם מרוצה מהתיקו 1:1 מול הפועל ת"א, שהיה כמו ניצחון עבור בית"ר ירושלים בקרב על המקום השני. שמעון גרשון: "היינו עדיפים, ככה לפחות הרגשתי"

לא נעים לשלוף אחרי משחק כמו זה שראינו מהפועל ת"א ובית"ר ירושלים קלישאות עבשות כמו "ההר הוליד עכבר". אבל עוד פחות נעים היה לראות את המפגש של שתי הקבוצות שמתיימרות להיות האלטרנטיבה של האלופה הירוקה מחיפה. דויד אגאנסו הבריק בין אנוכיות אחת לשנייה, 22 השחקנים לא ויתרו על אף כדור, הראו קשיחות והלכו קצת מכות, אבל כדורגל ראינו רק למשך דקה אחת בלבד, דקה בה נפלו שני השערים. בעצם, אפילו השערים לא ממש היו קשורים לכדורגל.

בדקה ה-48 ההגנה של לואיס פרננדז חלמה, במיוחד אנסומבו, וטל חן היה חופשי לחלוטין לנגוח מקרוב פנימה את ה-0:1 של הפועל ת"א. בהתקפה הבאה יצחקי בעט כדור חלש שפגע בשמעון גרשון, הטעה את אלימלך וקבע 1:1. לקראת הסיום מאיר לוי התעלם מנגיעת יד של טל חן ברחבה.

למרות הרצון להציג חזית רעננה אל מול ההגמוניה של רוני לוי, דרור קשטן ופרננדז שוב הראו לנו שחשוב להם יותר לא לספוג מאשר להבקיע. וחבל.

מהלך המשחק

דקה 5: לרואה שלח את יצחקי בצד ימין של הרחבה, וזה הרים מעל כל הגנה לרגל של פרננדז בצד השני, אבל הכדור התלבש לא טוב לצרפתי ועלה גבוה ורחוק מהשער.

דקה 12: יצחקי עלה לכדור גובה ונגח לאחור, אגאנסו בעט שטוח מהאוויר, אבל למרכז השער ואלימלך קלט.

דקה 19: לרואה שעט קדימה במתפרצת, החזיק את הכדור בדיוק לכמות הזמן הנכונה, עד שפרננדז הגיע לרחבה. הצרפתי הראשון מסר לשני, וזה החזיר להגבהה מצוינת לראש. אז הגיע משום מקום יוסי אבוקסיס, ועצר עם השפיץ של הנעל את הנגיחה של לרואה, שכבר היה רשום עליה שער.

דקה 35: אבוטבול שלח בעיטה מסובבת ומפתיעה, וההדיפה הלא מוצלחת של קורנפיין סדרה לאוגבונה מצב מצוין. אבל הניגרי, כהרגלו, מעולם לא החמיץ הזדמנות להחמיץ, ובעט את הריבאונד החוצה.

דקה 44: מבצע בלתי ייאמן של אגאנסו בתוך הרחבה האדומה הסתיים בבעיטה החוצה. אגאנסו החל בכך שעבר את טל חן במיומנות בצד שמאל של הרחבה, ואז השאיר מאחור גם את אבוקסיס. חן שוב ניסה לחטוף את הכדור מהספרדי, אבל האחרון שמר עליו עם הגוף, חלף על פני פנטסיל, ואז מול אלימלך החמיץ הזדמנות להבקיע את שער העונה.

מחצית שנייה:

דקה 48: גול! קרן של אבוטבול מצד ימין מצאה את טל חן בודד לחלוטין חמישה מטרים מהשער, כשהשומר שלו, אנסומבו, מביט מרחוק. חן נגח אל הקרקע ופנימה, 0:1 להפועל.

דקה 49: גול! ברק יצחקי יצא להתקפה מהירה ובעט כדור שפגע בגרשון, הטעה את אלימלך ונכנס פנימה. 1:1.

דקה 80: אגאנסו חדר לרחבה וניסה להרים למרכז, אבל טל חן עמד בדרכו, ועצר את הכדור בידו בזמן שגלש. המשרוקית של מאיר לוי לא השמיעה רעש.


הפועל ת"א: שביט אלימלך; ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, שי אבוטבול, זיטו אוגבונה; עומר פרץ (גילי ורמוט, 68), אליניב ברדה

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; תומר חליבה, איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, יואב זיו; קובי מויאל (אלירן דנין, 46), מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, פבריס פרננדז; ברק יצחקי (ליאור אסולין, 68), דוד אגאנסו

"הקהל העלה אותנו רמה"

שמעון גרשון נשמע מרוצה בסיום המשחק: "כיף לשחק מול קהל אוהדים כזה גדול, זה דוחף את השחקנים ומעלה אותנו בעוד רמה", אמר, והשאיר אותנו לתהות איך היו נראות הקבוצות בלי הדחיפה של הקהל. "היינו עדיפים היום, ככה לפחות הרגשתי על המגרש. קשה להגיד שהשער של בית"ר היה שער עצמי, הכדור פגע בי מבלי שזזתי, וגם לא שינה יותר מדי כיוון".

בצד השני, גם דוד אמסלם היה מרוצה, משום מה, מהיכולת של קבוצתו. "קראתי בעיתונים שפנסטיל אמר שהם צריכים להרוג אותנו, אבל הם ממש לא הצליחו. זה היה משחק מצוין שלנו, המאמן הכין אותנו על הצד הטוב ביותר", טען. "אנחנו שמחים להישאר במקום השני, והוכחנו במשחק היוקרתי הזה שאנחנו ראויים למקום הזה. אני חושב שמאז שאני מתופקד כבלם אני עושה את העבודה, וזה משמח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully