וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מתאוששת, ולנסיה מתמוטטת

26.3.2006 / 20:48

ריאל מדריד הביסה 0:4 את לה קורוניה, ולנסיה הפסידה 1:0 בסביליה, והמשיכה רצף של 6 משחקים ללא ניצחון. סנטאנדר-סראגוסה 0:0

היום (ראשון) מסתיים המחזור ה-30 בליגה הספרדית, אחרי שאתמול ברצלונה סיימה ב-0:0 במלאגה, והשנייה, אוסאסונה, הפסידה 1:0 בבילבאו. לוולנסיה הייתה הזדמנות לתפוס את המקום השני, לפחות עד המשחק של ריאל מדריד נגד לה קורוניה, אבל היא הפסידה 1:0 בסביליה, החמישית, ואיפשרה לה לצמצם את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד. ריאל מדריד חזרה לעצמה עם ניצחון ביתי גדול, 0:4 על לה קורוניה.

סביליה - ולנסיה 0:1

בששת המשחקים האחרונים הצ'ה סיימו ארבעה בתיקו והפסידו פעמיים, מה שהרחיק אותם שנות אור מברצלונה ועורר מחדש את הקרבות על המקומות שמוליכים לליגת האלופות. חניכיו של אנריקה סאנצ'ז פלורס נסעו לסביליה, למשחק מול החמישית בטבלה, והמקומיים הצליחו לנצל את ההרחקה של רוברטו אז'אלה בדקה ה-76. ג'ורדי לופז אמנם החטיא את הפנדל שהגיע מיד, אבל הוא הצליח להרעיד את הרשת ממש לפני שריקת הסיום ולתת לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

ריאל מדריד-לה קורוניה 0:4

שבוע לפני הסופר קלאסיקו, המדרידיסטים היו חייבים ניצחון ביתי מול יריבתם הוותיקה כדי לשפר מעט את מצב הרוח לפני המסע המפחיד לקטלוניה. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות (מול ולנסיה, בטיס וסראגוסה), הצליחו הגלאקטיקוס להשיג שלוש נקודות במשחק אחד.

הקטור הפך את המשימה של ריאל לקלה כשכבש שער עצמי כבר בדקה ה-9 וקבע 0:1 למארחים, ורונאלדו כבש בדקה ה-37 כדי לרדת עם יתרון של 0:2 במחצית. בחצי השני של המשחק המשיכה ריאל בתנופה, וסרחיו ראמוס (70) וחוליו באפטיסטה (83) הפכו את זה כבר לתבוסה. 0:4 בסיום, וריאל טיפסה בחזרה למקום השני במשחק בו הראתה שמחת כדורגל שלא קיבלנו ממנה יותר מדי פעמים העונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שאר המשחקים

סנטאנדר - סראגוסה 0:0

דודו אוואט שוב שמר על רשת נקייה, וסנטאנדר התרחקה חמש נקודות מהקו האדום אחרי ההפסד של ריאל סוסיאדד.

חטאפה - ריאל סוסיאדד 1:2

במשחקו הראשון של חוזה מאריה באקרו, המאמן הזמני עד סיום העונה, הפסידה סוסיאדד, וכעת היא ממשיכה לבלות מתחת לקו האדום. מריאנו אנדרס פרניה הבקיע בדקה ה-19 בכדור עונשין מ-11 מטרים, אבל מארק גונזאלס השווה בדקה ה-45. שער הניצחון הגיע מרגליו של דניאל גונזאלס גויזה 9 דקות בתוך המחצית השנייה. ג'ון מינה ויאפארה מסוסיאדד הורחק בדקה ה-69.

סלטה ויגו - מאיורקה 0:2

פאבלו קונטרראס העלה את הגליסיאנים ליתרון אחרי 7 דקות, ובדקה ה-21 נקבעה תוצאת המשחק עם שער של פרננדו באיאנו.

קאדיז - אתלטיקו מדריד 1:1

מאתייה קז'מן העלה את האורחים ממדריד ליתרון בדקה ה-34, אבל לוקאס לובוס הישווה בפנדל בדקה ה-68.

אספניול - אלאבס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully