וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה רוצה לארח את הנבחרת לזכר מנדי

ניר איסקוב

26.3.2006 / 18:08

ההונגרים מעוניינים לקיים משחק רעים, שיוקדש לזכר המאמן ההונגרי של ישראל לשעבר. מנחם אופטימי לגבי אירוח משחקים מחוץ לאזור המרכז

נבחרת הונגריה מעוניינת לארח את נבחרת ישראל למשחק רעים לזכרו של המאמן ההונגרי המנוח גיולה מנדי, שהדריך את ישראל בסוף שנות ה-50' ותחילת שנות ה-60'.

את ההזמנה הפנה שגריר ישראל בהונגריה, דוד אדמון, לאיצ'ה מנחם, בעת שיו"ר ההתאחדות לכדורגל שהה בבודפשט, במסגרת הכינוס השנתי של אופ"א בשבוע שעבר.

מנחם נקב בתאריך של יום רביעי ה-17 במאי כרלוונטי מבחינת הנבחרת, מאחר שהוא נופל ארבעה ימים לאחר סיום ליגת העל, ולאחר מכן השחקנים יוצאים לפגרה. ההונגרים הבטיחו להשיב בימים הקרובים.

יו"ר ההתאחדות סיפר כי יצא מעודד לגבי האפשרות שאופ"א תאשר לנציגות הישראליות בגביעי אירופה לארח במגרשיהן הביתיים, ולא רק באזור המרכז: "כל הנציגים שהיו בישראל בשנה האחרונה החמיאו לנו בצורה גלויה על האירוח. הנציג הדני אמר בשביל להבין את האירוח והביטחון בישראל, צריך לבוא לשם. מקבלי ההחלטות שדיברתי איתם, אמרו שצריך לעשות עבודה שקטה בנושא, כמו שאנחנו עושים עד עכשיו וכמו שהחזרנו את האירוח לאזור המרכז, כדי שזה יהיה יותר יעיל. יש לנו שם טוב מאוד באופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully