וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: התחתית בוערת

26.3.2006 / 17:03

משחקי יום א' בסריה A התרכזו בקרבות התחתית. מסינה ואודינזה נפרדו ב-1:1, רג'ינה ניצחה את קליארי 0:2. הפסד שישי רצוף לסמפדוריה

לאחר שחמש הקבוצות המדורגות ראשונות בסירייה א' שיחקו כבר אמש (שבת), התרכזו שאר משחקי המחזור ה-31 במאבקי התחתית.

מסינה-אודינזה 1:1

משחקו הראשון בליגה של המאמן החדש של אודינזה, ג'ובאני גלאונה, סידר לו משחק תחתית קריטי נגד היריבה בקרב על הירידה, מסינה. בדקה ה-31 מבצע אישי מרשים של די נאפולי העלה את מסינה ליתרון 0:1. שבע דקות לאחר מכן היה זה אובודו שהפציץ מ-30 מטר, כדי להשוות את התוצאה ל-1:1. שתי הקבוצות הסתפקו בנקודה אחת, ושתיהן נשארו מסובכות.

קליארי-רג'ינה 2:0

שתי הקבוצות היו רחוקות רק שלוש נקודות מהקו האדום לפני תחילת המחזור, והמפגש ביניהן היה הזדמנות לברוח קצת מאזור הסכנה ולסבך את הקבוצה השנייה. בדקה השמינית לוקארלי העלה את רג'ינה ליתרון בשער נגיחה. בדקה ה-21 טדסקו הכפיל את התוצאה, כשזיהה את השוער מחוץ לשערו והגביה מעליו ממרחק 35 מטרים.

אמפולי-ליבורנו 1:2

גם אמפולי רחוקה הייתה נקודות ספורות מהאזור המסוכן לפני פתיחת המחזור, והיא אירחה את ליבורנו שמחפשת מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה. בדקה ה-39 נגיחה חזקה של טבאנו העלתה את אמפולי האורחת ליתרון 0:1, ובדקה ה-51 היה זה בוסצ'ה שקבע 0:2, והעניק שלוש נקודות חשובות לאמפולי. לוקארלי רק צימק ל-2:1 בדקה ה-87.

לאציו-סמפדוריה 0:2

סמפדוריה ממשיכה בהידרדרות שלה, והיום היא ספגה את הפסדה השישי ברציפות. בעיטת עונשין חזקה של מודו בדקה ה-70 פגעה במגן סמפדוריה, וקבעה 0:1 ללאציו. בדקה ה-90 מודו כבש שער נוסף בפנדל, וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 ללאציו.

שאר המשחקים

סיינה-לצ'ה 2:1

לצ'ה, שכבר כמעט לגמרי השלימה עם הירידה לליגה השנייה, התארחה בסיינה והצליחה להפתיע בניצחון החוץ. גיז'רמו גיאקומזי העלה את האורחת ליתרון ראשון בדקה הרביעית, ו-ווצ'ניץ' קבע 0:2 בדקה ה-71 בבעיטה חזקה. בוגדאני צימק ל-2:1 בדקה ה-85, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד.

פאלרמו-טרוויזו 0:1

האחרונה בטבלה טרוויזו ספגה את הפסדה ה-20 העונה, הפעם 1:0 לפאלרמו משער של מאקינאווה בדקה ה-57.

אסקולי-קייבו 2:2

המשחק בין שתי הקבוצות הפך לקרב פרטי פאקי מאסקולי לבין אמאורי דה אוליברה קראבליו מקייבו. קראבליו קבע 0:1 בדקה ה-25, פאקי הגיב בצמד בדקות ה-45 וה-61, אבל קראבליו השלים צמד נהדר עמוק בתוך תוספת הזמן, כשהשווה ל-2:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully