וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד חזרה למקום השני

26.3.2006 / 18:50

צמד לריאן גיגס בניצחון של השדים האדומים 0:3 על בירמינגהאם. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי בולטון בהפסד 4:3 למידלסברו

היום (ראשון) הושלם המחזור ה-31 בליגה האנגלית עם שלושה משחקים. מנצ'סטר חזרה למקום השני אחרי 0:3 על ברמינגהאם, בולטון של טל בן חיים נוצחה במידלסבורו במשחק רב שערים.

מידלסבורו - בולטון 3:4

בן חיים פתח בהרכב וראה את סטליוס ג'יאנקופולוס היווני מעלה את הוונדררס ליתרון כבר בדקה הרביעית. אבל פנדל של ג'ימי פלויד הסלביינק בדקה ה-8, ומארק וידוקה, שפתח על חשבונו של יעקובו, בדקה ה-30, הפכו את התוצאה. מידלסבורו פתחה את המחצית השניה בסערה וכבשה את השלישי כבר אחרי 2 דקות, שוב מרגלי הסלביינק. אוקוצ'ה צימק את התוצאה בדקה ה-57 בבעיטה חופשית.

ראידי ג'אידי הטוניסאי השווה ל-3:3 בנגיחה בדקה ה-80 ונראה היה כי בולטון תצליח לצאת עם נקודה, אבל שער של סטיוארט פרנאבי בדקה ה-90 מבישול של יעקובו שנכנס כמחליף, חתם את התוצאה, ונתן לבורו 3 נקודות חשובות במאבקי התחתית.

צ'רלטון - ניוקאסל 1:3

במשחק בין שתי קבוצות שכנות במרכז הטבלה ניצחה צ'רלטון את ניוקאסל וחלפה על פניה בטבלה. דארן בנט כבש את הראשון ללונדונים בפנדל בדקה ה-23, לפני שסקוט פארקר השווה בדקה ה-35. לי בוייר, בשער עצמי אומלל בדקה ה-37 וג'יי בויטרויד בנגיחה בדקה ה-90 קבעו את תוצאת המשחק.

מנצ'סטר יונייטד-בירמינגהאם 0:3

אחרי שאמש (שבת) ליברפול חלפה על פניה בטבלה, חזרה מנצ'סטר יונייטד למקום השני בפרמיירליג אחרי התבוסה הביתית שהנחילה לבירמינגהאם. מאמן בירמינגהאם סטיב ברוס, שד אדום לשעבר, התקבל באהבה באולד טראפורד, אבל היחס החם נגמר מהר מאוד. תוך רבע שעה חברו לקבוצה לשעבר ריאן גיגס כבש צמד (אחד בבעיטת עונשין יפה בדקה ה-3 ועוד אחד מבישול של רוני בדקה ה-15), ורוני הוסיף את השלישי בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully