וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטו יועמד לוועדת משמעת פנימית וייקנס

ניר איסקוב

26.3.2006 / 16:20

קשר בני סכנין ייענש על סירובו ללחוץ יד לקאסום שהחליפו, ועל ירידתו לחדרי ההלבשה. מאזן גנאים: "יש שיתוף פעולה מלא ביני לראש העירייה"

קשר בני סכנין, אדריאן פיטו, יועמד בפני ועדת משמעת פנימית, בעקבות סירובו ללחוץ יד לאחמד קאסום, שהחליף אותו במשחק אתמול (שבת) נגד מכבי ת"א, וירידתו היישר לחדרי ההלבשה, במקום לספסל כמקובל. הרומני צפוי לספוג קנס.

"שילמד לתת כבוד ולהגיד בהצלחה למי שמחליף אותו", אמר המאמן שייע פייגנבוים. "כשלא מבקיעים, מחפשים דחוף שחקנים שייתנו גול, ועובדה שקאסום הבקיע. גם כשלתותח כדורגל לא הולך, מחליפים אותו. אני מבין שהוא מאוכזב, אבל אצלי לא יכול להיות דבר כזה. דבר ראשון זה אחווה וחיבור בין השחקנים, שכולם יהיו כמו משפחה. החילוף היה שלי, כי אני צריך לתת את הדין בסוף".

היו"ר מאזן גנאים, הכחיש פרסומים שונים שקשרו את מקורביו לשריפת מכוניתו של ראש עיריית סכנין, מוחמד באשיר, בשבוע שעבר: "קראתי את הידיעות, ואני עדיין המום. זה לא נכון, יש שיתוף פעולה מלא ביני לבין ראש העירייה. אין שום חיסול חשבונות בעיר. אתמול הייתה ישיבה בעירייה, וכולנו גינינו את המעשה. אוי ואבוי אם אני אדע שאוהד כדורגל הולך לשרוף מכונית, זה פשע. זה רק מוכיח כמה צדקתי שאסרתי על השחקנים להתראיין, כדי שעיתונאים לא ינצלו אותם לרעה. הרבה כתבים מדווחים דיווחי שקר, ותמורת 20 שקל הם מוכנים לכתוב כל דבר".

גנאים גם התייחס לזיקוקי השמחה שנורו אחרי שער היתרון של מכבי ת"א, אשר יוחסו למקורבי ראש העירייה: "אם מישהו שמח שהקבוצה בפיגור, אני לא חושב שראש העירייה מודע לזה או שזה קרוב שלו. אין היום מריבות בסכנין. אותו אדם שעשה את זה וזה ששרף את המכונית, אין להם שייכות לעיר ואין להם מקום בה. מבחינה חברתית, כולם בעיר מגובשים ועוזרים אחד לשני".

היו"ר נשמע מרוצה מחילופי המאמנים שביצע בשבוע שעבר: "אני מרגיש שינוי גדול בקבוצה. השחקנים עשו כל מה שיכולתם כדי לנצח, הייתי מרוצה מהיכולת שלהם, אבל המזל בוגד בנו מתחילת העונה. רואים שלשחקנים חזרה ההתלהבות. לופא קדוש עשה עבודה טובה, אבל כשהוא התפטר הייתה תקופה לא טובה, והיינו חייבים לעשות שינוי. זה נעשה בשיתוף פעולה איתו, והוא ביקש לעשות זעזוע, אפילו אם זה על חשבונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully