וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין הבדל בין ארבייטמן לבן בסט"

ניר איסקוב

26.3.2006 / 20:00

גורם במכבי חיפה התייחס לפיחות במעמד החלוץ, שלא שותף נגד בני יהודה. אבו יכנס מסיבת עיתונאים, בה יוצג חוזהו של טל בבולטון

"מבחינתנו, אין הבדל גדול בין שלומי ארבייטמן לבין עדן בן בסט. שלומי לא שיחק אתמול, אבל אף אחד לא הבטיח לו שום דבר. הוא שחקן שלנו לעונה הבאה, אם רוני לוי יחליט שהוא רוצה אותו". כך התייחס היום (ראשון) גורם במכבי חיפה לשאלת מעמדו של החלוץ, שלא שותף במשחק הניצחון של הקבוצה אתמול (שבת) מול בני יהודה.

פטרונו של השחקן, אריק איזיקוביץ', אמר בתגובה: "אני מעוניין לשמוע את הדברים מרוני לוי. אין אחד שלא רוצה לשחק, אבל המאמן תמיד צודק, גם שהוא לא צודק. לא מדובר בשחקן שצריך לחכות על הגדר, הכל פתוח מבחינתו. יהיו לו 12 הצעות, כמספר קבוצות ליגת העל. בכל מקרה, עד סוף העונה, אין על מה לדבר, גם לא עם מכבי חיפה".

איזיקוביץ' סירב לחזור על דברים שהשמיע בעבר בדבר עדיפות שתינתן לחיפה בסיום העונה, ושב וטען כי ארבייטמן אינו מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות המוליכה. ארבייטמן עצמו סירב להתראיין.

דייויד אבו, נציגו של עידן טל, הודיע כי במהלך השבוע תכונס מסיבת עיתונאים, שבה יוצג חוזהו של הקשר בבולטון לשלוש העונות הקרובות, וכן תהיה התייחסות לסכסוך שפרץ בין השחקן לבין סוכן השחקנים, רונן קצב, שייצג אותו בשמונה העונות האחרונות.

"לעידן יש טיוטת חוזה בבולטון, זו קבוצה אנגלית, לא ישראלית", אמר אבו. "אם הם הולכים על שחקן, המטרה היא שהוא ישחק שם. נותר רק לחתום על החוזה שיופקד בבקרת התקציבים באנגליה. יש שלושה אנשים בבולטון: נשיא, מזכיר והמנג'ר, הם היו מאוד עסוקים, ולא חשבו שזה עניין כזה דחוף, כי מבחינתם זה גמור. הם כבר פרסמו באתר הקבוצה שטל ישחק אצלם מיולי 2006 עד יולי 2009. מחר יגידו לי באיזה יום השבוע יגיע לארץ המזכיר סיימון מרלנד, בשביל החתימה הרשמית. גם אם טל רוצה להיות בחיפה, הוא כבר לא יכול".

אדורם קייסי עבר היום בדיקת אולטרא סאונד במרפאת הפיזיותרפיסט פיני שרון. תוצאותיה אמנם תתקבלנה רק מחר (שני) בבוקר, אולם נראה כי מדובר במתיחה קלה בלבד ברצועה הפנימית של הברך, והמגן יוכל לחזור לאימונים ביום שלישי. אריק בנאדו, הסובל מקרע קטן בשריר האחורי, ממשיך לקבל טיפולים, ובקבוצה מקווים כי גם הוא ישוב להתאמן מחרתיים. השחקנים זכו למנוחה של יומיים, כדי להפחית מהם עומס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully