וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דורסמן בדרך החוצה מחולון?

שגיא ניר

26.3.2006 / 14:44

הבעלים והמאמן שוקל לצמצם מעורבותו, ופנה לקבוצת ליגת העל כדי לבצע איחוד. דורסמן: "לא מדבר על העונה הבאה ולא חושב עליה"

האם מיקי דורסמן בדרך החוצה מהפועל חולון? איש העסקים והבעלים של הקבוצה מהליגה הלאומית, שהפך השנה למאמן, עשוי לצמצם באופן משמעותי את תמיכתו בקבוצה בעונה הבאה.

לוואלה! ספורט נודע כי דורסמן, שהשקיע העונה סכום חסר תקדים ברכש על מנת להעלות את הקבוצה לליגת העל, פנה לקבוצה מליגת העל בניסיון לבצע איחוד עם הפועל חולון. בתגובה לדברים אמר דורסמן: "אני לא מדבר על העונה הבאה ולא חושב עליה. אני המאמן וחושב רק על המשחק הבא".

דורסמן, שהיה נשוי בעבר ליורשת המיליארדים שרי אריסון, רכש לפני כארבע שנים את הפועל חולון כשזו היתה בארצית. בשנתיים האחרונות כשלה חולון בניסיונותיה להעפיל לליגת העל, ודורסמן, שלא הצליח להביא לידי הבשלה ניסיונות איחוד עם מכבי ראשון לציון, גבעת שמואל ורמת אפעל, החליט להשקיע הקיץ תקציב גדול ולאמן את הקבוצה בעצמו. כמו כן, ערך הקיץ דורסמן שינויים בהנהלה הותיקה של הקבוצה.

4 מחזורים לפני סיום העונה הרגילה, ממוקמת חולון במקום השני בלאומית, עם נקודה פחות מהמוליכה הפועל עפולה/גלבוע. דורסמן כבר לא נשמע נלהב כבעבר בהתייחסו למטרה שהוצגה בתחילת העונה, העפלה לליגת העל: "המטרה היתה פיינל פור ולא עליה, אבל השחקנים שלנו ווינרים והם רוצים לעלות. אנחנו רוצים להנות. אם נצליח להנות מכדורסל נשמח, ואם לא - אפשר להכניס את הכל לשקית ולזרוק לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully