וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני לא מוכן לליון, דל פיירו ייעדר מול ארסנל

26.3.2006 / 18:16

מאלדיני שיחק 20 דקות מול פיורנטינה אחרי 4 חודשים, אבל עדיין לא מוכן לליון. דל פיירו פצוע ולא ייסע ללונדון, מאנצ'יני לא מרוצה מאדריאנו

למרות הקאמבק שעשה פאולו מאלדיני למגרשים ב-20 הדקות האחרונות בניצחון מילאן על פיורנטינה (1:3), אחרי היעדרות של 4 חודשים בגלל פציעה בברך, המגן הוותיק לא מרגיש מוכן לגמרי לקראת ליון.

"אני צריך לשחק בשביל להחזיר לעצמי כושר משחק, אבל אני לא חושב שאני כשיר לפתוח מול ליון", אמר השחקן בן ה-37. על מצב הקבוצה בליגה, אמר: "אנחנו שמחים על הניצחון בשבת בגלל שהוא איפשר לנו לפתוח פער 5 נקודות מאינטר. אנחנו מתקדמים יפה, אבל חייבים להישאר ריאליים".

מאנצ'יני מאוכזב מאדריאנו

באינטר המצב הרבה פחות טוב. רוברטו מאנצ'יני לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו בהפסד לפארמה 1:0, ובעיקר לא היה מרוצה מעוד משחק מאכזב של אדריאנו. "לא תהיה שום בעיה אם נחליט להושיב את אדריאנו בחוץ למשחק או שניים", אמר המאמן. "יש כאן הרבה חלוצים וכולם מוכשרים".

דל פיירו לא ישחק נגד ארסנל

כוכב יובנטוס אלסנדרו דל פיירו לא ייצא עם קבוצתו ללונדון למשחק ביום שלישי מול ארסנל ברבע גמר ליגת האלופות. האיטלקי הבינלאומי, שירד בצליעה מהדשא אחרי 15 דקות במשחקה של יובה מול רומא (1:1), סובל מפציעה בירך השמאלית. הנסיך של יובה אמור היה לעלות ב-11 הראשונים לצד דויד טרזגה במקומו של איברהימוביץ', אך השבדי בסופו של דבר יפתח. זוהי מכה קשה לקבוצה של קאפלו, שתחסר גם את פאבל נדבד המורחק. הפציעה, אגב, לא אמורה למנוע מדל פיירו לשחק בגומלין בדלה אלפי ב-5 באפריל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully