וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייסון ופלורידה השלימו את תמונת הפיינל פור

27.3.2006 / 6:59

ג'ורג' מייסון המפתיעה הדיחה את המדורגת הבכירה, קונטיקט, עם 84:86 בהארכה. הגייטורס התקשו פחות מול וילנובה - 62:75

מכללת ג'ורג' מייסון, שנכנסה לטורניר המכללות כמדורגת 11, הפכה הלילה (בין ראשון לשני) לקבוצה השלישית מתוך ארבע שנכנסת לטורניר הפיינל פור של אליפות המכללות. הפטריוטס ניצחו בעוד משחק דרמטי את קונטיקט - 84:86 לאחר הארכה, ויחכו לראות מי מבין הקבוצות שמשחקות הלילה, וילנובה או פלורידה סטייט, תשלים את התמונה, לאחר שלילה קודם עשו זאת לואיזיאנה סטייט ויו.סי.אל.איי.

קונטיקט (1) - ג'ורג' מייסון (11) 86:84 (הארכה)

אין ספק שג'ורג' מייסון היא ההפתעה של הטורניר. המכללה, שסילקה מהדרך את נורת' קרוליינה, אלופת השנה שעברה, ואת מישיגן סטייט, שהגיעה לחצי הגמר, העיפה אחר כך גם את וויצ'יטה סטייט ובאה לתת קרב. והיא לא רק נתנה, היא לקחה את כל הקופה מקונטיקט עם ניצחון 84:86 לאחר הארכה, ולאחר שכבר הייתה בפיגור 9 נקודות במחצית. ג'ורג' מייסון היא הקבוצה הראשונה שמגיעה לאחר שדורגה בספרות כפולות (10 ומעלה) מאז עשתה זאת לואיזיאנה סטייט ב-1986. גם היא הייתה מדורגת אז במקום ה-11.

הפטריוטס הרגישו בבית ב"וורייזון סנטר" בג'ורג'טאון, 20 מייל מאולמם הביתי. ובמכללות, כמו במכללות, שום דבר לא בטוח. קונטיקט עדיפה על הנייר, ובמחצית הראשונה זה התבטא גם במגרש, עם יתרון 34:43. ההאסקיס המשיכו לשלוט בפתיחת המחצית השניה ועלו ל-41:49, ואז החל המהפך הגדול. ג'יי לואיס (סיים עם 20 נקודות) ולאמאר באטלר (19) הזינו את וויל תומאס הענק, שגם הוא רשם 19 לצד 12 ריבאונדים. התוצאה צומקה בהדרגה, עד שהפטריוטס נטלו את היתרון והחזיקו בו כמעט עד לסיום המועד החוקי.

אבל "כמעט" לא נחשב במכללות. אחרי שהוליכו 70:74 צימקה קונטיקט ושלחה את טוני סקין לאחת ועוד אחת על הקו. סקין החטיא ודנהאם בראון דהר כדי להחדיר את הכדור פנימה, להשוות ל-74:74 ולכפות הארכה.

בהארכה שוב הייתה זו ג'ורג' מייסון ששלטה והובילה 81:86, אבל שלשה של יוקון הורידה את ההפרש ל-86:84. שתי החטאות מהעונשין החזירו את הכדור לידי ההאסקיס, ובראון זרק שלשה מנצחת בפוטנציה אבל החטיא והסנסציה הושלמה.

בסופו של דבר, קונטיקט לא שיחקה חכם מול קבוצה חד מימדית, שדאגה להזין התקפה אחר התקפה את שחקני הפנים. רודי גיי קלע 20 ליוקון, ג'ף אדריאן הוסיף 17 ובראון תרם 11.

ואנחנו? כמובן, טעינו והלכנו עם קונטיקט. 8/11 בטורניר.

פלורידה (3) - וילנובה (1) 62:75

פיזיות והגנת ברזל מכניעים מהירות וזריזות, זה נכון לכל ספורט. וקבוצה כמו וילנובה, שרצה ראש בקיר מול היריבה, לא יכולה לצפות לנצח מכללה חזקה, בטח לא ביום כל כך טוב של ז'ואקים נואה.

נואה והגייטורס לקחו פיקוד מדקת המשחק הראשונה, עלו ליתרון של 21:31 ופלירטטו עם ספרות כפולות בהחזקת היתרון במשך כל המשחק. גם כשהויילדקאטס הצליחו לצמק כבר, נואה וטורין גרין היו שם כדי לדאוג שהם לא יתקרבו יותר מדי.

פלורידה היא קבוצה המתבססת על שחקני שנה שניה, מה שאומר שבעונה הבאה היא תהיה טובה עוד יותר. ספציפית, לגבי נואה, האיש בהחלט עוד ישתפר, אבל כבר עכשיו מציב מספרים מפלצתיים. במשחק הזה הוא קלע 21 נקודות, קטף 15 כדורים חוזרים וביצע חמש חסימות.

ומהצד השני, וילנובה קלעה בפחות מ-25 אחוז מהשדה (אוי. איכס. פויה). רנדי פוי היה חלש אבל איכשהו סיים עם 25 נקודות, למרות 7 מ-18 מהשדה. מי ששוב נעלם היה אלן ריי, שקלע ב-1 מ-7 מה-3 וב-5 מ-19 מהשדה בערב מתסכל של 11 נקודות.

לגייטורס מחכה כעת ג'ורג' מייסון, קבוצה שהסגנון שלה שונה לחלוטין מזה של הויילדאקטס. השתיים תיפגשנה בשבת בפיינל פור.

התחזית שלנו: היינו קונסרבטיביים בהפרש, אבל פגענו גם פגענו בזהות המנצחת. 9/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully