וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב כבר התחיל

עודד זרגרי ויניב קובוביץ', הארץ בשיתוף

26.3.2006 / 9:39

זה החל בקטטה במשחק הנוער ונמשך בדקירה באוסישקין. 520 אנשי אבטחה מתכוננים למשחק בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א בבלומפילד

אלימות קשה היתה אתמול בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי בית"ר ירושלים, במשחק במסגרת הליגה לנוער בין הקבוצות, במתחם וולפסון (1:2 להפועל). לטענת אנשי בית"ר, האלימות בין מחנות האוהדים החלה לאחר שאוהדי הפועל חטפו את חולצות שחקני הספסל של הירושלמים והבעירו אותן. מיד לאחר מכן החלה מהומה בין מחנות האוהדים שכללה דחיפות ומכות. בשלב מסוים הפסיקו שחקני בית"ר לשחק ורצו לעבר הגדר כדי להשתתף בעצמם בתיגרה. המשחק חודש לאחר שמאמנם, אילן שוקרון, הרגיע אותם.

שוקרון אמר על האירועים: "זאת פשוט בושה. השחקנים שלי לא היו יכולים להתרכז במשחק, אלא התמקדו במה שקרה ביציעים, המשפחות שליוו אותם חטפו מכות מאוהדי הפועל. פשוט ביזיון".

תומר פחימה, שחקן בית"ר שנפגע בראשו בהמהומות, סיפר: "הלכתי לעזור לאח של השחקן שי חדד ואז קיבלתי אלה בפרצוף. אחרי זה ראיתי רק דם". לאחר המשחק פונה פחימה לביה"ח שם בוצעו תפרים בראשו והוא שוחרר.

אוהד הפועל שנכח במקום מסר אתמול גרסה שונה לאירועים: "ישבנו בצד הימני של היציע ופתאום הגיעו אלינו כמה אוהדי בית"ר והתחילו לקלל אותנו ואז התחילה התיגרה. אנשים התחילו להרביץ עם כל הבא ליד, גם קסדות אופנועים היו. שחקני בית"ר הגיעו לגדר וירקו עלינו".

המשטרה הגיעה לאחר 25 דקות למקום האירוע, עצרה מספר מתפרעים וליוותה את אוהדי בית"ר ושחקניה החוצה. בית"ר שוקלת לבקש ניצחון טכני בשל האירועים. אוהדיה הבטיחו אתמול באתרי האינטרנט של הקבוצה "לנקום על האירועים".

דובר הפועל, אמיר ליובין, מסר: "כל הסיפורים של בית"ר לא היו ולא נבראו. זה נכון שהיתה שם תיגרה אבל זה לא יצא בשום שלב משליטה".

מאוחר יותר הגיעו אוהדי בית"ר ירושלים למתחם אוסישקין. אוהדי הפועל, המתגוררים במאהל במקום, טוענים כי עשרות מאוהדי בית"ר תקפו אותם ודקרו את אחד האוהדים, שפונה לטיפול רפואי. בגלי צה"ל דווח כי האוהדים נמלטו לפני הגעת המשטרה. אתמול אירעה תגרה דומה בעת משחק נוער בין הקבוצות. הערב יפגשו שתי הקבוצות למשחק כדורגל.

במשחק הערב ינכחו 520 שוטרים, מאבטחים ומתנדבים. מדוברות משטרת מרחב ת"א נמסר: "משטרת מרחב יפתח נערכת בכוחות מתוגברים על מנת לאבטח את משחק הכדורגל שייערך בבלומפילד. הכוחות יהיו שם כדי להשליט סדר, במטרה שהמשחק יעבור בשקט. עשינו הערכת מצב אתמול והיום, וזו הכמות שהוחלטה".

לב לבייב התייחס היום בגלי צה"ל לסיבות שהניעו אותו לבטל את עסקת הרכישה של הפועל תל אביב: "מראש אמרנו שאנחנו מקצים לזה 60 יום כדי להבטיח שלא ניכנס לסחבת. לא עשינו את זה כדי לקבל כותרת בעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully