וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר הפועל פ"ת: "אנחנו מצפים שהשופטים יבואו בידיים נקיות"

שחר פרנהיימר

26.3.2006 / 10:20

בהפועל פ"ת זועמים על השיפוט בהפסד לאשדוד. דובר הקבוצה, רן כרמלי: "אנחנו במצב ששלושה משחקים הוכרעו בטעויות שיפוט"

בהפועל פ"ת לקחו קשה את ההפסד ביום שישי (2:1) למ.ס אשדוד. בקבוצה לא נרגעו מהחלטת השופט תומר כהן להעניק לאשדוד פנדל, שלטענתם לא היה ולא נברא.

בקבוצה מלאים בביקורת על היכולת המקצועית של שופטי ליגת העל, שלטענת אנשי פ"ת הכריעו את גורלם של שלושה משחקים לפחות בהם היתה מעורבת הקבוצה.

דובר הקבוצה, רן כרמלי, אמר היום (שבת): "לא הגבנו לאחר המשחק, אולם לאחר צפיה מספר פעמים בקלטת המשחק מובן שטעויות המשחק הן אלו שהכריעו את תוצאת המשחק לטובת אשדוד. אנו רואים בחומרה רבה את תופעת שיבוץ שופטים שאינם מתאימים למשחקים קריטיים. לא יעלה על הדעת שגורל קבוצות יקבע בידי שופטים. אנו מצפים שהחלטות השופט יבדקו על ידי הועדה המקצועית ועל ידי דני קורן, ותוצאות הבדיקה יפורסמו. כמו כן אנו מצפים שהשיבוצים הבאים למשחקים גורליים יהיו בשופטים שיבואו בידיים נקיות".

כרמלי מוסר כי עדיין לא החליטו בקבוצה כיצד לפעול. "אנחנו במצב ששלושה משחקים הוכרעו בטעויות שיפוט: נגד מכבי נשרק פנדל נגדנו על יד שלא היתה לאורי אוזן, במשחק נגד מכבי פ"ת נשרק פנדל על יד שלא היתה, ועכשיו המקרה נגד אשדוד. בשלושתם זה זמזום של קוון. אנחנו מצפים שיתנו לכדורגל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully