וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה לה ליגה?

25.3.2006 / 22:47

שלושה ימים לפני בנפיקה, סיימה ברצלונה, בלי רונאלדיניו, ב-0:0 עם האחרונה ממלאגה. ויאריאל, שתפגוש את אינטר, הפסידה לבטיס

הערב (שבת) נפתח המחזור ה-30 בליגה הספרדית, כשבמוקד משחקיהן של שתי הקבוצות הספרדיות שנשארו בליגת האלופות, ויאריאל וברצלונה. שתיהן הפגינו יכולת חלשה וינסו להראות שיפור באמצע השבוע.

מלאגה - ברצלונה 0:0

פרנק רייקארד החליט לתת מנוחה לרונאלדיניו והשאיר אותו בברצלונה, ושילם על כך בתיקו 0:0 מפתיע בחוץ של האלופה מול האחרונה בטבלה, מלאגה. רפא מארקז ואדמילסון הפצועים אף הם לא הגיעו, כמו גם קרלס פויול שמרצה עונש השעיה בגלל צהובים.

הנריק לארסון וסמואל אטו פתחו בחוד והגיעו להזדמנויות, אבל השוער ארנאו והמשקוף מנעו מהם להרעיד את הרשת. גם ז'יולי, כהרגלו, הצליח לפספס כשהגיע להזדמנויות. במחצית הראשונה הצליח אטו להבקיע, אבל הקוון קרא לשופט וסיפר לו על נגיעת יד של לארסון שקדמה לשער. בפועל, ההילוכים החוזרים הראו שדווקא בלם מלאגה היה זה שנגע בכדור בידו בניסיון נגיחה, מה שהפך את הפסילה לתמוהה. ביום שלישי תפגוש ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות את בנפיקה, שניצחה היום (שבת) בליגה הפורטוגלית 0:1 את בראגה משער של נונו גומש בדקה השנייה.

ויאריאל - בטיס 2:1

שני שערים מוקדמים של רוברט הברזילאי העניקו לריאל בטיס ניצחון מפתיע על ויאריאל באצטדיון המדריגל, 1:2. בדקה ה-11 הוא כבש את הראשון בנגיחה ובדקה ה-23 הכפיל את התוצאה. ויאריאל, שתפגוש השבוע את אינטר (שנוצחה גם היא) ברבע גמר ליגת האלופות, השתפרה אחרי המחצית והצליחה לצמק בדקה ה-79 מרגלי סורין הארגנטינאי.

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:1

השניה בטבלה, אוסאסונה, החמיצה הזדמנות לצמק את הפער מברצלונה לאחר שהפסידה בבילבאו. צ'אבי לואיס פרייטו כבש את שער הניצחון לבאסקים בדקה ה-60. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שאיסמעיל אורסאיז מבילבאו ודלפורטה מאוסאסונה הורחקו בתוספת הזמן אחרי תקרית בינהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully