וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מוכנה לצ'מפיונס ליג

25.3.2006 / 23:38

3 איטלקיות ישחקו השבוע בליגת האלופות: יובה סיימה ב-1:1 מול רומא, אינטר הפסידה 1:0 לפארמה, מילאן גברה 1:3 על פיורנטינה

חמש הראשונות בסרייה א' שיחקו היום (שבת) במשחקי ליגה מוקדמים במסגרת המחזור ה-31, כיוון שלשלוש מהן (יובה, מילאן ואינטר) מצפה בהמשך השבוע המפגש הראשון רבע גמר ליגת האלופות. בסופו של יום מילאן הצליחה לצמצם את הפער בינה ליובנטוס ל-8 נקודות.

הראשונה לשחק הייתה אינטר, שארבעה ימים לפני המשחק החשוב בצ'מפיונס ליג ספגה הפסד נוסף בסרייה א', הפעם 1:0 לפארמה. אינטר, שתתמודד מול ויאריאל ביום רביעי, ספגה את הפסדה השישי העונה משער בדקה ה-39 של הברזילאי פאביו סימפליסיו. הגנת אינטר כשלה בניסיונה להרחיק כדור ברחבה, וסימפליסיו היה במקום כדי לכבוש את שערו התשיעי העונה. בהמשך הציל טולדו יותר מפעם אחת את אינטר מהפסד בתוצאה גבוהה יותר. אינטר, שנשארה במקום השלישי בליגה עם 65 נקודות, לא בשיאה.

יובנטוס-רומא 1:1

המדורגת ראשונה יובנטוס, שתפגוש את ארסנל, אירחה בדלה אלפי את רומא. בדקה ה-35 אמרסון נגח את כדור הקרן של קאמרונסי היישר לרשת, יובה הובילה 0:1. נראה היה שהגברת הזקנה בדרך לעוד ניצחון קליל על יריבתה השנואה, אבל בדקה ה-85 רומא הצליחה להשוות. חארג'ה, המחליף המרוקני שנכנס רק עשר דקות לפני, כבש בנגיחה חזקה ומדויקת את שער הבכורה שלו בקבוצה, ועשה צדק. 1:1 בסיום.

פאבל נדבד, שהורחק בדקה ה-45, יחסר בשבוע הבא בליגה האיטלקית, אך גם את המפגש הראשון מול ארסנל הוא יפספס בגלל צהובים. עוד אחד שעשוי להיעדר הואאלסנדרו דל פיירו, שנפצע בדקה ה-17 ויצא מהמשחק, ונמצא בספק למפגש מול התותחנים.

מילאן-פיורנטינה 1:3

מילאן, שתתמודד מול האלופה הצרפתית ליון, אירחה את פיורנטינה. האורחת עלתה ראשונה ליתרון משער של לוקה טוני הבלתי נלאה בדקה ה-13, שדחק את הכדור מתחת לבטנו של דידה. שבע דקות מאוחר יותר השווה שאבצ'נקו, שנעץ את הכדור ברשת אחרי מסירה מפירלו. בדקה ה-48 מילאן כבר עלתה ליתרון 1:2 אחרי נגיחה של קאקא, ובדקה ה-60 היה זה גאטוסו שקבע את תוצאת המשחק בבעיטה מקצה הרחבה. בסיום 1:3 למילאנזים, חניכיו של אנצ'לוטי נראים מוכנים לקראת ליון. הפער בפסגה עומד על שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully