וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיח של כפר סבא

אלי שטרן, הארץ ויצחק סולומון

26.3.2006 / 8:53

כשאוחנה הגיע, ההרגשה הייתה שהסיפור גמור. אחרי ה-1:3 בשבת, הוא רק 5 נקודות מהינצלות. בנצרת עילית מיואשים, אבל תומכים באיוניר

כשאלי טביב, מחזיק זכויות הניהול של הפועל כפר סבא, שמע אתמול (שבת) ממקום מושבו במיאמי על הניצחון 1:3 על הפועל נצרת עילית הוא לא ידע אם לצחוק (משמחה) או לבכות (על כך שדחה את חילופי המאמנים עד למחזור ה-20).

קצת מספרים: אלישע לוי, המאמן המפוטר של כפר סבא, צבר 10 נקודות ליגה ב-19 משחקים. אלי אוחנה, המאמן הנכנס, לקח כבר 12 נקודות מ-7 משחקים בלבד. בסיום המשחק ירד אוחנה כשאוהדי הקבוצה מלווים אותו בקריאות "משיח, משיח, משיח".

"יש לנו עוד סיכוי להישאר", אמר אוחנה שאפילו במכלן לא קראו לו "משיח", "זה נראה אחרת כשהפער עומד רק על חמש נקודות. אם ננצח ארבעה משבעת המשחקים עד לסיום העונה, אפשר לחלום על הישארות".

ההדחה באמצע השבוע מהגביע בשלב רבע הגמר (3:1 מול בני סכנין) הועילה בדיעבד לכפר סבא. בשני האימונים שנערכו עד למשחק מול נצרת עילית, אוחנה לימד את השחקנים שלו להאמין. גם במחצית לא נשמעו צעקות בחדר ההלבשה. "נכנסו טוב למשחק וידעתי שבחצי השני גם נהיה יותר טובים", סיכם אוחנה.

"אם זה תלוי בנו, איוניר יישאר עוד עונה"

אווירת נכאים בחדר ההלבשה של הפועל נצרת עילית, בסיום משחק ההפסד מול הפועל כפ"ס. כל השחקנים היו עם הראש למטה, ואיש מהם לא הוציא הגה.

גורמים בקבוצה האשימו את הבלם עמי אזולאי בחוסר אחריות: "ההרחקה שלו, במצב של 2:1, חיסלה את המשחק". אותם גורמים הביעו תמיהה על כך שהמאמן מוטי איוניר, כלל לא משתף את קשר נבחרת מקדוניה, איגור ינשבסקי. "הוא בריא, הוא מתאמן, ומילא שיקולים מקצועיים לא לפתוח איתו, אבל לעלות כמחליף הוא לא יכול?".

מנכ"ל הקבוצה, יניב כהן, שב והבהיר כי מעמדו של איוניר איתן: "מוטי הוא מאמן נצרת עילית, הוא יסיים בה את העונה, ואם זה תלוי בנו, הוא יישאר בה גם בעונה הבאה".

בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של איתי שכטר, שלא הבקיע כבר שלושה וחצי חודשים. "הראש שלו עסוק בעונה הבאה, איפה הוא ישחק, אבל הוא שוכח שאם הוא יירד ליגה, גם מניותיו יירדו".

החלוץ הפצוע גיאורגי חריסטוב, זעם כשהגיע עם אשתו למשחק, וגילה שלא הוכנו עבורו הזמנות. בסופו של דבר, נאלץ המקדוני לקנות כרטיסים מכספו, ופלט לכל עבר בכעס: "חובבנים". היחיד זכה למחמאות היה השוער רונן דהאן, שלמרות שספג שלושה שערים, מנע לפחות חמישה מצבים נוספים.

כמות שיא של 200 צופים ליוותה את הקבוצה מנצרת עילית, במעין סגירת מעגל. הקבוצה הבטיחה את עלייתה לליגת העל לפני שנתיים במגרש בכפ"ס, ואוהדיה קיוו כי היא תבטיח את הישארותה באותו המקום. במקום זאת, אמר בסיום יו"ר חוג האוהדים, יוסי ליקוורניק: "פה עלינו ופה נרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully