וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול ישמור על לרואה

ניר איסקוב

25.3.2006 / 18:56

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, יעלה למשחק ביום א' עם הקשר, שיפקח עין על הצרפתי של בית"ר. תגרה במשחק נוער בין הקבוצות

על פי האימון המסכם שערכה היום (שבת) הפועל ת"א, שי אבוטבול צפוי להיות השפן שיעלה דרור קשטן בהרכב מחר (ראשון, 20.50, בלומפילד, שידור ישיר בישראל 10), במשחק נגד בית"ר ירושלים.

אבוטבול תורגל כקשר שמאלי נסוג, שתפקידו לפקוח עין על ז'רום לרואה, המתופקד באגף ימין של בית"ר. כתוצאה מהשינוי בהרכב הפועל ת"א, אמור גיל ורמוט לרדת לספסל, לראשונה אחרי זמן רב, ואילו זיטו אוגבונה יוצב באגף ימין של הקישור, ויתמוך בחלוצים, אליניב ברדה ועומר פרץ.

המשמעות היא שכל הקשרים היצירתיים בקבוצה, ורמוט, ברוך דגו, פליקס אבוקה ויקיר לוסקי, ימתינו להזדמנות שלהם מהספסל. טל חן ימשיך לקבל קרדיט בעמדת הבלם לצד שמעון גרשון, בעוד שלא ברור אם אסי דומב, שעדיין לא חזר לכושר משחק מלא, ייכלל בסגל.

ג'ון פנטסיל יועדף בעמדת המגן הימני על פני רמי חליס, יגאל אנטבי יחזור מהרחקה היישר לצד שמאל של ההגנה. איליה יברויאן פצוע, ולא יהיה בין 18 השחקנים למשחק.

כל הכרטיסים לאוהדי הפועל, כבר אזלו, וכ-12 אלף אוהדים אדומים יתמכו מחר בקבוצתם מהיציעים.

טל חן אמר לקראת המשחק: "אני לא צריך לדבר על בית"ר, כי אנחנו מדברים על עצמנו. בשבוע שעבר, חרגנו ממנהגנו והפסדנו לכפ"ס, אבל אנחנו קבוצה חזקה, ידענו לצאת מזה נגד הכח עמידר בגביע, ונקווה שנעשה את זה גם מול בית"ר. אין ספק שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, כי יש לנו איתם קרב על המקום השני.

"אנחנו באים מוכנים, ובבית אנחנו צריכים לעשות את המקסימום. הבנתי שכל הכרטיסים אזלו, וזה אחלה, אנחנו שואפים להגיע למצב כזה. אין שחקן שלא מצפה לשחק מול אצטדיון מלא, זה מצב אידיאלי".

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, שי אבוטבול, זיטו אוגבונה, אליניב ברדה, עומר פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully