וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין בהרכב בית"ר לקראת הפועל

ניר איסקוב

26.3.2006 / 13:53

החלוץ שכבש 3 שערים בשני המחזורים האחרונים, יפתח לצד אגאנסו. אפק שוב לא בסגל, מליחי פצוע ולא ישחק. כל הכרטיסים אזלו

לאחר הפוגה בת שבוע, שוב לא נכלל עומרי אפק בסגל בית"ר ירושלים לקראת משחק הליגה מחר (ראשון, 20.50, בלומפילד, שידור ישיר בישראל 10) מול הפועל ת"א.

מיותר לציין כי גם הפעם, אפק כשיר להתמודדות, וניפויו נעשה מ"שיקולים מקצועיים", כפי שמגדיר זאת המאמן גיא עזורי. הקשר התמיד בסירובו להתייחס לצעד של לואיס פרננדז.

עידן מליחי נאלץ לנטוש את האימון היום (שבת) כרבע שעה לפני סיומו, לאחר שסובב את הקרסול כתוצאה מתיקול עם אופיר עזו. בעקבות הפציעה, מליחי לא ייכלל בסגל, כשבמקרה כזה, ימלא עזו את מקומו.

הקשר האחורי של קבוצת הנוער, קובי מויאל, שערך לפני שבועיים הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת, נכלל בסגל, כמו גם הבלם יוני קים, שזומן בעקבות הרחקתו של תומר בן יוסף. דוד אמסלם ימלא את מקומו של בן יוסף במרכז ההגנה, כשאת עמדת המגן השמאלי יאייש יואב זיו.

ההערכה היא כי פרננדז יעלה במערך של 4-4-2, עם ליאור אסולין בחוד לצדו של דויד אגאנסו. מזואה אנסומבו התאושש מכאבי הבטן שפקדו אותו, ויפתח כקשר אחורי בודד, כשבאגפים ישחקו ז'רום לרואה ופבריס פרננדז. לגבי השחקן שישלים את חוליית הקישור קיימת התלבטות בין מאור מליקסון לבין ברק יצחקי.

כל 5,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר, אזלו. הנהלת הקבוצה מבקשת מכל האוהדים שהזמינו כרטיסים באמצעות כרטיסי אשראי להקדים על מנת למנוע לחץ. הקופות בבלומפילד תהיינה פתוחות כבר משעה 15.00.

דובר הקבוצה, דרור מרשלקוביץ', הוציא הודעה לתקשורת לגבי אירועי משחק הנוער בוולפסון, בה נכתב כי "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים גאה מאוד באוהדים הרבים שלו, שמלווים את הקבוצה בהמוניהם לכל משחק בית וחוץ, וגם מגלים לאחרונה בגרות ראויה לציון. ההנהלה כמובן מביעה צער על אירועי אתמול, מבלי להיכנס כרגע לחיפושים אחר אשמים. זה תפקידה של המשטרה, והננו בטוחים כי כוחות הביטחון יידעו להעביר בשקט את המשחק בבלומפילד".

יואב זיו אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לבוא עם אותה נחישות ואגרסיביות כמו נגד מכבי חיפה. זה אפילו יותר קשה מאשר מול חיפה, כי הפועל ת"א בקרב ישיר איתנו על המקום השני, וניצחון ייתן לקבוצה המנצחת מקדמה להמשך. נעשה הכל כדי זו תהיה בית"ר. יש התלהבות אצל האוהדים בגלל היכולת שאנחנו מציגים וגם בגלל זהות היריבה.

"הפועל אמנם הפסידה בשבוע שעבר לכפ"ס, אבל גם הפסדנו להכח עמידר ר"ג. בהתאם למסורת של דרור קשטן, הפועל היא קבוצה ממושמעת, קשה וחזקה, אבל אנחנו קבוצה לא פחות טובה, ונבוא להוכיח את זה. זה משחק טיפה יותר חשוב מכל משחק אחר, בגלל הקרב על המקום השני".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר חליבה, איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, יואב זיו, מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, פבריס פרננדז, מאור מליקסון (ברק יצחקי), ליאור אסולין, דויד אגאנסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully