וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: האלופה

25.3.2006 / 20:50

צמד של רוברטו קולאוטי ועוד שניים של עידן טל וזנדברג סידרו לחיפה ניצחון 0:4 על בני יהודה והמון שקט. למרות הקירטועים האחרונים, האליפות נראית סגורה. ביקורת בבני יהודה כלפי ניצן שירזי

רוח של אופטימיות נשבה מכיוון הבירה, אחרי הניצחון על האלופה והיכולת המקרטעת אותה הציגו הירוקים בשלושה משחקים בסיבוב השלישי. אבל כנראה שבית"ר היתה נאיבית.

מול בני יהודה, שנראתה לפני המשחק כאחת הקבוצות היחידות בלוח המשחקים שכן יכולה לקחת נקודות מהאלופה, התפוצצה חיפה עם 0:4 קליל ומפתיע, שהוריד מרוני לוי ויענק'לה שחר המון לחץ.

גם חזרתו של קולאוטי לכושר (צמד בדקות ה-15 וה-25) יכולה לעודד את חיפה לקראת שלבי הסיום של העונה והגביע. טל בבעיטה חופשית (36) וזנדברג בעזרת טעות של אניימה (61), חתמו את גורלה של בני יהודה, וכנראה גם את גורלה של הליגה כולה.

ביום ראשון בבלומפילד, יוכלו בית"ר ירושלים והפועל ת"א להגיע יותר מפוקסים, ולהילחם בכבוד על המקום השני.

מהלך המשחק

דקה 1: זנדברג חדר לרחבה ומצא את בוקולוי שבעט מעל השער.

דקה 15: גול! בוקולי פרץ באגף ימין ומסר רוחב לקולאוטי שהיה על קו ה-16. הארגנטינאי הסתובב ובעט כדור חזק לפינה הימנית, 0:1 חיפה.

דקה 20: בוקולי חטף כדור ומסר רוחב לזנדברג שבעט פנימה, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 25: גול! זנדברג הגביה מצד שמאל כדור שעבר את כל הגנת בני יהודה, וקולאוטי נגח מקורב פנימה, 0:2 חיפה.

דקה 36: גול! עידן טל מסובב כדור עונשין מ-18 מטר לפינה הימנית של אניימה, שאפילו לא זז, 0:3 חיפה.

דקה 61: גול! זנדברג התנהל במרכז המגרש ושלח כדור פשוט לכיוון השער אניימה. הניגרי ירד לכדור, אבל לא הצליח לקלוט אותו, 0:4 חיפה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, רפאל אולארה, אלון חרזי, אדורם קייסי (עדן בן בסט 61), חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג, ליאור רפאלוב (חיים מגרלשווילי 56), רוברטו קולאוטי (תומר חמד 70).

בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, יניב אלול, רוני גפני, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, אלירן עטר (קובי דג'אני 46), אסי בלדוט (אלי ביטון 69), משה ביטון.

שירזי: הם פשוט גדולים עלינו (יופ ציוני, ספורט 5)

לפני המשחק שמו אוהדי חיפה מלח בנעלי רוברטו קולאוטי, מעשה שהתברר כגאוני בסיום. "רוברטו הוא שחקן שעובד ועושה תנועה, אין לי ספק לגבי היכולת שלו גם כשהוא לא מבקיע", אמר רוני לוי. "מצידי שכל משחק ישימו לו מלח בנעליים. אנחנו בעונה ארוכה ואי אפשר להיות כל העונה בשיא הכושר", הוסיף המאמן, "יש עליות וירידות. לקחנו גביע טוטו, אנחנו בחצי גמר הגביע, אין לי טענות".

קלמי סבן: "ניצחון די חשוב. חזרנו לכושר שלנו וצריך להמשיך הלאה. בני יהודה קבוצה מצוינת, פשוט תפסנו יום ממש טוב, כבשנו שערים מוקדמים והפכנו את המשחק לממש קל. היה חשוב לנצח, לא משנה באיזה תוצאה".

ניצן שירזי: "לדבר על אירופה עכשיו יהיה מגוחך. אנחנו באים לפה ויותר מפעם אחת מסתכלים על השעון כבר בדקה ה-30 ומחכים שהמשחק יגמר. הם גדולים עלינו בכמה רמות ובכל פרמטר. חשבנו שזו תקופה טובה לפגוש אותם אבל הם פשוט גדולים עלינו, הם אפילו רצו יותר מאיתנו".

מחוץ לחדר ההלבשה, גורמים בקבוצה באו בטענות לתפקוד הקבוצה ואמרו "איך זה יכול להיות שאנחנו באים לכאן ונראים ככה אם כפר סבא באה לכאן ועשתה תיקו. אנחנו בטח יכולנו להראות יותר טוב. יש לניצן אחריות גדולה על מה שקרה כאן".

"זה לא מוסיף כבוד לי כמאמן ולא לשחקנים שלנו", התייחס שירזי למעמדו במועדון, "נסיק את המסקנות ונמשיך הלאה - אם חזי (מגן) אמר שאני נשאר כנראה שהוא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully