וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מי שהיה באיצטדיון ראה שהגיע לנו יותר"

25.3.2006 / 20:31

סכנין הצליחה להשוות מול מכבי ת"א ולהוציא נקודה (1:1 בסיום), אבל פייגנבוים עדיין תקוע מתחת לקו האדום. מכבי ת"א מתרחקת מאופ"א

בני סכנין באה למשחק מול מכבי ת"א מהמקום האחרון בעקבות הניצחון של הפועל כפר סבא על נצרת עילית, שהדליק מחדש את כל התחתית. שייע הגיע לבכורה המחודשת שלו בליגת העל בסטטוס הרגיל שלו - אנדרדוג. כשאופיר חיים העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-52, המושייע החל לחשוש שהוא בזבז את כל המזל שלו באמצע השבוע מול כפר סבא בגביע, אבל אז הוא שלף את החילוף שלו אחמד קסום, שהצליח להשוות עבור סכנין ולהוציא נקודה חשובה.

על מכבי ת"א נאמר כבר הכל. השער של סכנין הגיע דווקא לאחר התקפה מתפרצת של מכבי, כששלושה שחקני התקפה הגיעו מול שני שחקני הגנה של סכנין. ההחמצה השלומיאלית של ההתקפה האימפוטנטית של קאנן, אפשרה לסכנין לצאת למתפרצת ולהשוות. החילופים של קאנן בדקות האחרונות חשפו תחושת מצוקה אמיתית, ושאיפה להשיג נקודה בודדה מול האחרונה בטבלה. דווקא אייל ברקוביץ' היה נקודת האור במשחקה של מכבי, אבל אחרי 60 דקות הוא כבר התעייף.

מהלך המשחק

דקה 20 - עבאס סואן קיבל כדור ברחבה ומסר טוב לקונדופוני, שבעט מקרוב מעל השער.

דקה 26 - קונדופוני פרץ משמאל ומסר טוב לאברג'יל, שנבלם על ידי ההגנה. הכדור חזר לסואן, שהחליק ואיבד ההזדמנות.

דקה 42 - חסארמה הרים לרחבה, אברג'יל נשאר חופשי לגמרי בתוך הרחבה, נגח משלושה מטרים, אבל שטראובר זינק נפלא והציל שער בטוח.

דקה 51 - דמיטרדזה הרים מצד ימין, חודידה לא הצליח להרחיק, אופיר חיים השאיר למישאלוב, שהחמיץ מ-16 מטר.

דקה 52 - גול! מסיקה הרים לרחבה, אופיר חיים השתלט על הכדור יפה, ובעט כדור מדויק ברגל שמאל לפינה הימנית. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 61 - ולנטיץ' מסר יפה לאברג'יל, שפרץ 30 מטר מהאגף, הגיע מול שטראובר בזווית קשה, אבל בעט מעל השער.

דקה 78 - גול! התקפה מתפרצת של מכבי מסתיימת בשלומיאליות אופיינית. סכנין יוצאת להתפה מהירה נגדית, אברג'יל הכניס כדור יפה לקסום, שמ-16 מטר בעט חזק והכניע את שטראובר. 1:1.

דקה 81 - דמיטרדזה הגיע לאחד על אחד מול מאיר כהן, אבל בעט מחוץ למסגרת.

דקה 88 - החמצה גדולה של סכנין. שטראובר יצא משערו והרחיק כדור לפני שקונדופוני מגיע למצב אחד על אחד מולו, סואן השתלט על הכדור והגביה מעל השוער, אבל אבי יחיאל היה במקום כדי להציל מקו השער.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד ראבח, אלירן חודיידה, גבע ברקאי, שוקי נגר, נידאל חוג'ירת ניקולה ולנטיץ', 56), סלאח חסרמה, עבאס סואן, אדריאן פיטו (אחמד קסום, 64), פסקל קונדופוני, יניב אברג'יל.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, יקיר שינה, אבי יחיאל, אלווין בג'ירי, ארז מסיקה, ליאור ג'אן, משה מישאלוב (שירן ייני, 69), איציק שמש, אייל ברקוביץ' (לירן כהן, 74), אופיר חיים (אבי סטרול, 86), גיורגי דמיטרדזה.

שייע: "היה למכבי הרבה מזל"

טון קאנן אמר בסיום המשחק: "אם היינו עושים 0:2 המשחק היה גמור, אבל באותה מידה יכולנו להפסיד. היינו מאורגנים בהגנה וזו נקודה חיובית. 1:1 זו תוצאה צודקת, למרות שיכולנו לנצח. אני רוצה לסיים את העונה במקום הרביעי שיכול להוביל לאירופה. עוד לא ויתרתי על האפשרות להגיע לגביע אופ"א".

שייע פייגנבוים אמר (שוב) בקול צרוד: "במשך 90 דקות לחצנו. שלחתי 5 או 6 חלוצים, אני בעצמי לא יודע. בבעיטה אחת לשער מכבי כבשה. היה להם הרבה מזל. זה אכזרי מאוד. אחרי שהשווינו ניסינו גם לנצח. דחפנו את מכבי אחורה והם הלכו רק על מתפרצות. כל מי שהיה באצטדיון ראה שהגיע לנו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully