וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פער 9 נקודות לבאיירן

25.3.2006 / 18:32

ניצחה בחוץ 1:3 את דואיסבורג וניצלה הפסד של המבורג לדורטמונד (4:2). שאלקה סיימה בתיקו עם וולפסבורג. קלן בצרות

באיירן מינכן ניצלה הפסד של השנייה בטבלה, המבורג, והגדילה את יתרונה בפיסגה ל-9 נקודות. ורדר ברמן יצאה מהמשבר עם ניצחון גדול בבית על האנובר. שאלקה לא הצליחה לנצח את וולפסבורג בבית.


דואיסבורג - באיירן 3:1

באיירן מינכן, שמרגישה את המבורג נושפת בעורפה בשבועות האחרונים, הגיעה למשחק חוץ מול דואיסבורג מהתחתית. אוליבר קאן נאלץ לנטוש את המגרש בדקה ה-12 בגלל פציעה ובמקומו נכנס מיכאל רנסינג הצעיר. עבדלעזיז אחאנפוף כבש שער יתרון מפתיע למקומיים בדקה ה-40, בפנדל. חסן סאליחמדיז'יץ' השווה בדקה ה-66, וכעבור 5 דקות עשה רוי מקאיי את המהפך, 1:2 לבאיירן. פיזארו כבש בדקה ה-81 והשלים את הניצחון.


המבורג - דורטמונד 4:2

דורטמונד אמנם סובלת מעונה בינונית, ונמצאת במרכז הטבלה, אבל היא אף פעם לא הייתה יריבה קלה. המבורג הבינה את זה היום. אבי סמולארק, הפולני הפנטסטי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-32. כעבור שלוש דקות השווה בנג'מין לאות' לזכות המבורג. המקומיים עשו את המהפך בדקה ה-66, אבל תומאס רוסיצקי השווה שתי דקות מאוחר יותר. קרינגה, שנכנס כמחליף, כבש לזכות דורטמונד 7 דקות לסיום המשחק, ובדקה ה-90 חתם רוסיצקי בשערו השני במשחק.

ברמן ושאלקה מנצחות

ברמן - האנובר 0:5

ברמן חזרה לעצמה אחרי ההדחה מליגת האלופות, ושני הפסדי ליגה רצופים, שהרחיקו אותה מהמרדף אחרי באיירן מינכן. נלסון ואלדז הפראגוואי (42) ויוהאן מיקו הצרפתי (45), כבשו על סף המחצית. במחצית השנייה לא התקשו המקומיים וואלדז (52) בשערו השני במשחק, ומירוסלב קלוסה (53) הכפילו את התוצאה. ואלדז כבש את השלישי שלו בדקה ה-81 והשלים ניצחון גדול של ברמן.


שאלקה - וולפסבורג 2:2

שאלקה רצתה לתקן את הרושם מהשבוע שעבר, עת הפסידה 3:0 לבאיירן, אבל התקשתה במשחקה הביתי. קווין קוראני העלה את הכחולים ליתרון בדקה ה-7, אבל ריק הוגנדורפ ההולנדי השווה בדקה ה-28. לינקולן החזיר את היתרון לשאלקה בדקה ה-67, אבל לאמפרכט עשה שוויון מפתיע בדקה ה-75.

שאר המשחקים

שטוטגארט - לברקוזן 2:0
ללברקוזן: פרייר 30, ברבאטוב 88

מיינץ - הרטה ברלין 2:2
למיינץ: טורק 52, קייסי 78. להרטה: פאנטליץ' 41, 89

קלן - פרנקפורט 1:1
לקלן: שפרינגר 1. לפרנקפורט: רהמר 15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully