וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך את סטיבי ג'י?

25.3.2006 / 18:59

הקפטן הורחק בדקה ה-18 בדרבי מול אברטון, ובלעדיו ליברפול לא התקשתה לנצח 1:3. צ'לסי ניצחה 0:2 את סיטי, רדינג עלתה לפרמיירליג

היום (שבת) נפתח המחזור ה-31 בליגה האנגלית, כשבמוקד הדרבי של העיר ליברפול, עם עוד ניצחון של האדומים, שלא הפסידו ליריבתם העירונית באנפילד מאז 1999. במרסיסייד צופים כעת על מנצ'סטר יונייטד מלמעלה, אבל יתרון של נקודה עם שלושה משחקים עודפים לא אמור לעורר בהם יותר מדי ציפיות לשמירה על המקום השני. צ'לסי ממשיכה לדהור ללא בעיות מיוחדות לתואר אלךיפות שני ברציפות.

ליברפול - אברטון 1:3

רפא בניטז ראה את חניכיו כובשים 15 שערים בשלושת המשחקים האחרונים, מה שהשכיח מעט את האימפוטנציה של תחילת העונה, אבל במחצית הראשונה נראו השחקנים באדום כבויים ולא מדויקים. בדקה ה-17 השופט שרק לעבירה של צ'אבי אלונסו על קווין קלביין, וסטיבן ג'רארד בעט את הכדור הצידה בתסכול, מה שחייב אותו בכרטיס צהוב. דקה מאוחר יותר הוא גלש לרגליו של אותו קלביין וקיצץ אותו באלימות, ועשה דרכו לחדרי ההלבשה למקלחת מוקדמת.

הרשתות נותרו נקיות עד תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שפיל נוויל נגח כדור קרן לשערו הוא והעלה את האדומים ליתרון 0:1. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה שלח ריינה כדור ארוך שהגיע ללואיס גרסיה. הספרדי הקדים את המגן שלו עם הראש, והקפיץ בנגיעה קלילה מעל לידיו המושטות של ריצ'ארד רייט. טים קייהיל צימק ל-2:1 בנגיחה לשער הנכון בדקה ה-61, אבל אחרי ההרחקה של אנדי ואן דר מיידה בדקה ה-73, איבדו הכחולים אמונה. ההולנדי עלה עם המרפק לכדור גובה ופגע בצ'אבי אלונסו. ספק אם זה היה שווה אדום, אבל ידו של השופט על הכרטיסים הייתה קלה, ומלבד שני האדומים נשלפו גם 10 צהובים.

בדקה ה-84 הארי קיואל שלח בומבה מ-22 מטר לפינה הרחוקה של רייט, וקבע את תוצאת המשחק.


צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 0:2

צ'לסי ממשיכה לרוץ לאליפות ולא התקשתה לנצח את קבוצתו של סטיארט פירס בסטמפורד ברידג'. דרוגבה כבש פעמיים (30, 34) לזכות הכחולים. סילבאן דיסטאן הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, דבר שרק הקל את העבודה על חניכיו של מוריניו.

משחקים נוספים

וויגאן - ווסטהאם 2:1
וויגאן הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה ובדקה ה-45 כבשה מבעיטה נהדרת מרחוק של לי מקולוך, אחרי שקיבל כדור מבולארד. הלונדונים הישוו בדקה ה-52 אחרי טעות קשה של בלם וויגאן פול שרנר, שניסה להחזיר כדור לשוערו, אך מרלון הארווד השתלט וכבש, 1:1. בדקה ה-90 השיגה ווסטהאם את הניצחון שלא הייתה ראויה לו. נייג'ל ראו קוקר הקדים את הגנת וויגאן וכבש מכדור רוחב של שרינגהאם, 1:2 לפטישים. יוסי בניון שיחק 90 דקות בינוניות. יניב קטן לא נכלל בסגל ווסטהאם למשחק.


סנדרלנד - בלקבורן 1:0

בלקבורן עדיין לא זנחה את חלומות ליגת האלופות שלה והשיגה שלוש נקודות מול היורדת הבטוחה. סטיבן ריד כבש בדקה ה-15 את השער היחיד במשחק.


במשחק נוסף:

אסטון וילה - פולהאם 0:0

המשחק בין פורטסמות' לארסנל נדחה בשל תנאי מזג האויר.


רדינג מהצ'מפיונשיפ, היא הליגה השנייה באנגליה, הבטיחה היום (שבת) את עלייתה לפרמיירליג. שוויון 1:1 מול לסטר בחוץ, הספיק לקבוצה להבטיח עלייה לליגה העליונה בפעם הראשונה בתולדותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully