וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם השוטרים התעללו באלופת העולם לשעבר בקרב 7?

24.3.2006 / 19:57

יוניס בארבר הצרפתיה לא צייתה לשוטר תנועה פאריזאי. זה נגמר בארבעה שוטרים שהתנפלו עליה ושתי שוטרות שתקפו אותה

לאלכס אברבוך זה לא היה קורה. מסתבר שגם במדינה גדולה ונאורה כמו צרפת, לא כולם מכירים את אחת האתלטיות הבכירות במדינה, כזו שהביאה לא מעט הישגים לאורך הקריירה כולל במשחקים האולימפיים.

אלופת העולם לשעבר בקרב 7, יוניס בארבר הצרפתיה, הודיעה כי היא מתכוונת לתבוע כמה שוטרים פריזאים, בטענה כי הם התעללו בה. בארבר נעצרה במחסום ביקורת שגרתי בשבוע שעבר, בקרבת איצטדיון סנט. דני בבירה הצרפתית. לטענתה, החוייה שעברה יחד עם אמה ואחיינה פגעה בה בצורה בלתי הפיכה.

בארבר: "לקחתי פניה שמאלה במקום שבו השוטר סימן לי לפנות ימינה, כי פשוט לא הבנתי אותו. הוא התנגש ברכב שלו, יצא מרכבו וסטר בפניי. מייד הגיעו שאר השוטרים והכניסו אותי לתוך ניידת. שתי שוטרות דרכו על ראשי ושתי ידיי ושאלו אותי: 'את חושבת שאת יכולה להתנהג ככה באפריקה? הם אמרו לי שיש לי מזל שיש אנשים בסביבה, אחרת מצבי היה יותר גרוע'".

בארבר פרצה בבכי בזמן שסיפרה את הסיפור במסיבת עיתונאים ועורך דינה אמר כי הוא מתכוון ללכת עד הסוף עם השוטרים.

הפרשה שהסעירה את עולם הספורט הצרפתית נחשפה היום (שישי) בעיתון ל'אקיפ. בעמוד הראשי פורסמה תמונה גדולה של ארבעה שוטרים מצמידים את בארבר לקרקע, כשארבעה אחרים מסתכלים מהצד.

בארבר מכחישה שקיללה את השוטרים וניסתה לתקוף אותם. לטענתה, היא נלחצה מכך שהשוטרים לא זיהו אותה. "רק בתחנת המשטרה, כשהם הבינו מי אני, הם נהיו נחמדים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully