וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתקרבת לצמרת

27.3.2006 / 16:59

הקבוצה של רן בן שמעון ניצחה 0:2 את מכבי באר שבע והתקרבה לאזור הקרבות על העלייה לליגת העל. בשבת נפגשו ארבע הראשונות ביניהן

במחזור ה-26, שתי המוליכות של הליגה הלאומית ערב המחזור, ספגו הפסדים ביתיים ומהפכון קטן נרשם במקום השני. אחרי שהתפזר העשן נראה שהקרב על העלייה, כמעט כמו תמיד בליגה ההפכפכה הזו, יתקיים עד לסיום העונה.

מכבי הרצליה - קריית שמונה 2:1

הרצליה שלטה בפתיחה אבל לא הצליחה לסכן את שערו של שגיא שטראוס. חניכיו של אייל לחמן עלו ליתרון בדקה ה-43. סרז' איילי קיבל כדור כשהוא עם גבו לשער ולרגב וולק, החלוץ עצר יפה, הסתובב, ובעט מ-20 מטרים לפינת שערו של שאול סמדג'ה, שער נהדר של השחקן מחוף השנהב ו-0:1 לקריית שמונה. בדקה ה-64 הגדיל עומר סאני, שלפני מספר שבועות נזרק מהקבוצה, אבל הוחזר בסופו של דבר, את יתרונה של קריית שמונה אחר מסירה של גיא צרפתי, 0:2. רמי אבו לבן הצליח לצמק עשר דקות מאוחר יותר, עם בעיטה יפה מרחוק, 2:1. אוהד קדוסי החמיץ מספר הזדמנויות בהמשך והרצליה לא נמלטה מהפסד שני ברציפות. הצפוניים 6 נקודות בלבד מאחורי המוליכה.

הפועל באר שבע - הכח עמידר 2:0

הכח הגיעה מעודדת מניצחון לפני שבוע על הרצליה המוליכה (0:1) וידעה שניצחון יקרב אותה נקודה אחת בלבד מהבאר שבעיים. בדקה ה-38 הגנת באר שבע חלמה, תומר בצלאל השתלט על הכדור ומסר ללירון וילנר שבעט ברגל ימין לחיבור, 0:1 להכח. בדקה ה-76 חתם עמיר תורג'מן את התוצאה, והוריד את באר שבע מהמקום השני, בגלל ניצחונה של קריית שמונה בהרצליה.


מכבי באר שבע - הפועל חיפה 2:0

שתי הקבוצות באו עם רצונות שונים. נצחון של החיפאים היה מקרב אותם כדי 4 נקודות מהמקום ממנו עולים ליגה. באר שבע רצתה להשיג 3 נקודות אחרי שיריבותיה לתחתית, הפועל אשקלון והפועל רעננה ניצחו, והיא נותרה 5 נקודות מתחת לקו האדום. החיפאים השיגו את מבוקשם בדקה ה-76, עם שער של אסי בוזגלו, כשבדקה ה-90 כבש קלבר רודריגז. ניצחון שהעניק להם 3 נקודות מאוד לא משכנעות. מכבי באר שבע בדרכה חזרה לארצית.



הפועל אשקלון - עירוני ראשון לציון 1:3

אשקלון השיגה ניצחון חשוב במלחמת ההשרדות שלה בליגה הלאומית והצליחה לפתוח פער של 3 נקודות מהקו האדום. אביב חדד כבש את הראשון הלזכות אקשלון בדקה העשירית. מסאיי דגו, המושאל מהפועל תל אביב הגדיל בדקה ה-62, לפני שכפיר לייבוביץ' צימק כעבור 3 דקות. דגו חתם את התוצאה בדקה ה-90.

משחקי יום שישי

המחזור ה-26 בליגה הלאומית יצא ביום שישי לדרך עם שני משחקים. הפועל ירושלים, שניצחה בארבעת המחזורים האחרונים וטיפסה למקום החמישי, קיוותה להמשיך לטפס במשחק החוץ מול הפועל רעננה, המדורגת לפני אחרונה. עבור רעננה, זו הייתה הזדמנות מצויינת לעלות אל מעל לקו האדום ואופיר חלוואני לא פיספס אותה, כשכבש צמד בדקות 69 ו-76 וסידר לקבוצה שלו ניצחון שני בלבד ב-16 המשחקים האחרונים. דן רומן החזיר את ירושלים למשחק עם שער מצמק בדקה ה-89, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

מי שעוד סבלה מהניצחון של רעננה היא שכנתה עירוני רמת השרון, שהפסידה בביתה להפועל עכו 1:0 וירדה מתחת לקו האדום. רונן שוורצמן כבש את שער הניצחון לעכו בדקה ה-46. עכו עלתה זמנית למקום השישי ונצמדה להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully