וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בדאלאס: גם ואנדרג'אגט חתם

24.3.2006 / 15:39

הבועט שסיים את חוזהו באינדיאנפוליס הצטרף לטרל אוונס, וישמח להחטיא כשזה יהיה חשוב לקאובויס. ארון ברוקס נחת באוקלנד

דאלאס עושה הכל כדי שיהיה מעניין העונה. לאחר שהחתימו את טרל אוונס לשלוש שנים, כעת צירפו הקאובויס עוד דמות ססגונית ושנויה במחלוקת: מייק ואנדרג'אגט, הבועט שהגיע מאינדיאנפוליס. ואנדרג'אגט, הבועט המדויק בתולדות הליגה, עשה עונה מושלמת ב-2004, אבל תמיד כשל במאני טיים, וזכורה ההחטאה שלו מול פיטסבורג, כשבעט את הכדור למרחק 5,999 מטר מקורות השער.

ואנדרג'אגט ביקר קודם לכן אצל הניו אינגלנד פטריוטס יחד עם מי שהיה בעונה האחרונה בדאלאס, קישון ג'ונסון. גם ג'ונסון לא ינחת בפוקסבורו, אלא מצא בית בקרוליינה. החוזה הוא בן 14 מיליון דולר לארבע שנים, כולל חמישה מיליון שקיבל כמענק חתימה. ג'וש מק'קאון ייאבק עם ג'ון קיטנה על חולצת הקוורטרבק הפותח בדטרויט. קיטנה הגיע מסינסינטי, מק'קאון מאריזונה.

בית חדש לארון ברוקס. הקוורטרבק של ניו אורלינס, שדעך לחלוטין בשנים האחרונות, מצטרף לאוקלנד ריידרס, ויחליף כקוורטרבק הפותח את קרי קולינס, ששוחרר מהקבוצה עם פתיחת מועד ההעברות.

בשורה אחת (שתיים מקסימום): מינסוטה האריכה את חוזהו של התופס קורן רובינסון, עם חוזה של 12.7 מיליון דולר לשלוש שנים. בפאלו נתנה לאריק מולדס רשות לחפש טרייד, מאחר שהתופס לא מרוצה מדרישת הקבוצה לקצץ בחוזהו. קנזס סיטי מעוניינת בג'ואי הרינגטון כמחליף לטרנט גרין בעמדת הקוורטרבק. טים דווייט, שתפס בניו אינגלנד בעונה האחרונה, חתם בניו יורק ג'טס, שם יהיה תפקידו העיקרי מחזיר בעיטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully