וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: דטרויט לא דופקת חשבון

הרד ווינגס ממשיכים לדרוס כל דבר שזז. הקורבן: סן חוזה, שטואטאה 4:0. מונטריאול ניצחה את טורונטו, שתשחק עם טלקוויסט עד תום העונה

דטרויט - סן חוזה 0:4

למגינת ליבו של קוראנו המסור (אחד משלושה) שארקי, הכרישים קיבלו טיפול שיניים בדטרויט. תומאס הולמסטרום הבקיע בשליש השני, כשבשלישי הבקיעו ג'ייסון וויליאמס, סטיב אייזרמן ומיקאל סמואלסון, כדי להשלים את התמונה. מני לגאסי מנע 28 יריות לשער כדי להשלים 12 שאט אאוטים בקריירה, מחציתם נרשמו בעונה האחרונה. רוברט לאנג וניקלאס לינדסטרום עם שני אסיסטים.


סט. לואיס - קלגארי 7:2

שליש שני של ארבעה שערים פתח את המשחק לחלוטין, כשהפליימס הציבו פער בלתי מחיק של 0:5. רומאן האמרליק הבקיע צמד, ג'ורדן לאופולד עם שער ושני אסיסטים וג'יימי לונדמארק עם שלושה בישולים ללהבות. לליאופולד המגן היה זה שער ראשון העונה.


אטלנטה - ניו ג'רזי 5:6 (הארכה)

איזה ניצחון דרמטי של הת'ראשרס, שממשיכים לנהל קרב צמוד עם מונטריאול על הכרטיס השמיני לפלייאוף. הדווילס כבר הובילו 1:4, אבל אז התעורר מריאן הוסה, שכבש את השער הראשון של אטלנטה, בישל שניים, אחד מהם לאיליה קובאלצ'וק, ובשליש שלישי מדהים הפכו המארחים את התוצאה ל-4:5. אבל דקה לסיום המועד החוקי הבקיע בראיין ג'יונטה את שערו ה-38 העונה, רק כדי לראות את פטר בונדרה מנצח את המשחק עבור הת'ראשרס עם שער בדקה השנייה של ההארכה. השער של הוסה היה ה-33 שלו העונה, והוא היה גיבור המשחק.


מונטריאול - טורונטו 1:5

הקנדיינס לא מוותרים על הכרטיס לפלייאוף, למרות הייאוש מהניצחונות האחרונים של אטלנטה. המייפל ליפס, ללא אדי בלפור שסיים את העונה (ראה בחלק השלישי) לא יכלו לשליש ראשון נפלא של מונטריאול, עם ארבעה שערים. אלכסי קובאלב הבקיע אחד וטיגן אחר, כריסטובאל הואה עם 33 עצירות.

ונקובר עושה עוד צעד לפלייאוף

ונקובר - אדמונטון 3:3 (2:3 לקאנוקס בפנדלים)

ניצחון חשוב מעין כמוהו לחברים מקולומביה הבריטית. טוד ברטוזי והנריק סדין העלו את ונקובר ל-0:2, אבל בהשראת רפי טורס היפיוף (צ'מעו, יש כיעור ויש כיעור...) שכבש צמד, עלו האוילרס ל-2:3. מרקוס נסלונד הישווה שמונה דקות לסיום והפנדלים היו סיפור בפני עצמו, בסיומם הבקיע ברטוזי והעניק לקאנוקס את הניצחון ואת המקום השישי בעמדת הפלייאוף כרגע.


טמפה ביי - וושינגטון 3:4 (הארכה)

גם הלייטנינג עשו את זה בשיניים אבל ניצחו, למרות שאלכסנדר אובצ'קין התעלל בהם בצמד ואסיסט וחתם כנראה סופית את פרס רוקי העונה. השעריים של אובצ'קין היקנו לו 46 במאזן הכללי. וושינגטון הוליכה שלוש פעמים ונתקלה בשלושה שערי שיוויון, עד שפאבל קובינה כבש את שער הניצחון 37 שניות בתוך ההארכה. שער ואסיסט לרוסלאן פדוטנקו מטמפה ביי.


פיניקס - שיקגו 3:4

סטיב ריינפרכט הבקיע שער ובישל שניים, שיין דואן כבש אחד והכין אחד ודייויד לנבו מנע 37 נסיונות הבקעה בשער פיניקס. שער מספר 23 לג'ף סנדרסון בקויוטיז, דואן רשם את ה-26 שלו.

בלפור סיים את העונה

- אד בלפור, השוער הותיק של טורונטו (בן 40), הוכנס לרשימת הפצועים ולא ישחק עד סוף העונה. בלפור לא שיחק מאז ה-10 במרץ בגלל פציעה בגב. מיכאל טלקוויסט יהיה השוער הראשון של המייפל ליפס.

- פי. ג'יי. אקסלסון חתם על הארכת חוזה ל-3 שנים בבוסטון. אקסלסון השבדי נבחר ע"י בוסטון בדראפט של 1995 ושיחק שם לאורך כל הקריירה שלו ב-NHL.

- ראיין הולווג, הפורוורד של ניו יורק ריינג'רס, הורחק ל-3 משחקים ללא תשלום בגלל עבירה מאחור על אר ג'יי אומברגר מפילדלפיה

- מגן פיטסבורג, אריק קיינס, הורחק ל-3 משחקים עקב התנהגותו במשחק ההפסד לאוטאווה השבוע. קיינס עשה 5 עבירות, שהצטברו ל-40 דקות כולל פעמיים עבירה על התנהגות בלתי ספורטיבית.

- מגן פילדלפיה, דניס גוטייר, שעבר לקבוצה בתום מועד ההעברות העונה מפיניקס, חתם על חוזה ל-3 שנים.

- דייב צ'קטס, יזם ספורט מיוטה והבעלים של קבוצת הכדורגל ריאל סולט לייק, יקנה את הסנט לואיס בלוז. עלות העיסקה 140 מיליון דולר, והיא כוללת בעלות על הקבוצה והאולם הביתי שלה, סאביס סנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully