וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב ישן וחולם

26.3.2006 / 21:45

בני השרון הובסה בביתה 111:80 על ידי רמה"ש. גליל ניצחה את ר"ג, הגבעה הפסידה גם לנהריה, אשקלון ניצחה את הפועל ת"א

המחזור ה-19 בליגת העל אמור היה לזמן לנו קרב בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים, אבל זה יחכה ל-20 באפריל.

ללא שתי הגדולות, וללא מכבי ראשון לציון שתצא לשבוע התאוששות מההפסד לאשקלון, הופנו מירב המבטים למשחק בין הפועל תל אביב ואליצור אשקלון. האדומים רצו פיינל פור, אבל קשה להאמין שיגיעו לשם אחרי ההפסד 79:65 לאשקלון בהיכל נוקיה. גליל עליון לא הייתה במיטבה אבל ניצחה את רמת גן 82:84 ושמרה על מאזן מושלם בעידן עודד קטש. עופר ברקוביץ' הצטרף לקרבות הירידה של גבעת שמואל, ולא מנע ממנה להפסיד 95:79 לעירוני נהריה. התוצאה של המחזור שייכת לקבוצת התחתית מרמת השרון, שבעזרת שלושה זרים בלבד הביסה את בני השרון בביתה 80:111.

הפועל תל אביב - אליצור אשקלון 79:65

הפועל ת"א קיוותה להשיג ניצחון נוסף שיקרב אותה לתמונת הפיינל פור, אבל כנראה שלא לקחה בחשבון את השיפור שעשו אשקלון ובית הלחמי. אם זה לא מספיק, גילי מוסינזון הפצוע לא היה בסגל של אפי בירנבוים.

שתי ההגנות נראו מבולבלות מאוד בפתיחת המשחק וסל השדה הראשון הגיע אחרי כמעט שלוש דקות כשהצדיק היה רוג'ר פרינגטון. אשקלון הגיבה בריצת 0:5, ג'יימס הד וברנדון קורץ פגעו מרחוק והאורחים עלו ליתרון 6:13. מהצד השני, הידית של מרכוס האטן לא עבדה ואשקלון ניצלה את זה כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 12:18.

הפועל ת"א המשיכה לאבד כדורים, ברנדון קורץ ניצל את זה מהצד השני והעלה את האורחים ליתרון 18:25. להפועל ת"א הייתה רחוקה מלהזכיר את היכולת של הקבוצה שרוצה פיינל פור ואשקלון המשתפרת הצליחה בתוך 5 דקות להכפיל את יתרונה ב-4 ולעלות ל-20:40, הרבה בזכות עודד שעשוע, שהעניש את קבוצתו לשעבר.

הפועל ת"א עלתה לרבע השלישי רעננה יותר והצליחה למנוע את הבריחה של אשקלון, אבל זה לא עזר לה למחוק את היתרון הגדול מהמחצית ולסיים את הרבע השלישי ב-43:64. המשחק כבר היה גמור ואשקלון המשיכה לטייל ברבע האחרון. בהפועל ת"א רק חיכו שהסיוט ייגמר וזה נגמר ב-65:79 לאשקלון.

קלעו לאשקלון: ג'יימס הד 16, משה מזרחי 15, ברנדון קורץ 12, עודד שעשוע 11, אלווין סנואו 9, בריאן טולברט 7, יהוא אורלנד 6 ,שחר כהן 2, ולאדי ירימישין 1.

קלעו להפועל ת"א: מרכוס האטן 15, ערן יצחק 11, ג'רון רוברטס 9 ,רוג'ר פרינגטון 7, מושון יעקוסי והרב למיזאנה 5 כל אחד, איגור סימין וארז כץ 4 כל אחד, גל איתן 3, גרי גנדל 2.

מאמן אליצור אשקלון אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "עשינו משחק טוב בהגנה והצלחנו בתכנית המשחק שלנו כשעצרנו את מרכוס האטן. בסוף עשינו קצת שטויות, אבל אני יכול רק להיות שמח על הניצחון ולהסתכל על השבוע הבא בנהריה.

גליל עליון - עירוני רמת גן 82:84

אחרי שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, ברמת גן היו כל כך קרובים הפעם דווקא בכפר בלום מול הגליל המשתפרת, אבל המאני טיים הלך לטובת החבורה של עודד קטש.

בניגוד למשחק שהתקיים במקביל בהיכל נוקיה, ראו הצופים שהגיעו לכפר בלום משחק מהנה וקצבי מצד שתי הקבוצות. עירוני ר"ג נראית טוב יותר עם טומי אדאמס, אבל כשעודד קטש העלה את אבישי גורדון לפרקט, היתרון חזר למארחים, שהובילו 13:15.

טונג'י אוואג'ובי ניסה להשאיר את רמת גן בתמונה ברבע השני, אבל היכולת שלו לבד לא הספיקה, במיוחד לא כשחבריו לקבוצה שיחררו זריקות משוגעות. יוגב אוחיון העלה את הגליל ליתרון שיא של 26:35. למזלה של רמת גן, ג'ייסון גארדנר התעורר לקראת ההפסקה וצימק את הפער ל-38:36.

המומנטום של רמת גן נמשך גם אחרי ההפסקה כשגארדנר עשה מהפך והעלה אותה ל-38:40. למעשה, במשך כל המחצית השניה היתרון נע בין שתי הקבוצות ועמד ברוב הזמן על שתי נקודות. 3 דקות לסיום המשחק, רמת גן הובילה 72:74, אבל הגליל הצליחה לעשות מהפך בדרל ל-74:76. 25 שניות לסיום, סשה בראטיץ' הוביל מהלך של המארחים והעלה ל-78:81. במצב של 80:83 לגליל, גארדנר העדיף לקלוע סל קל של שתי נקודות לר"ג וחיסל את הסיכויים של קבוצתו לנצח. זה נגמר ב-82:84 לגליל, שסידר מאזן 0:3 מאז הקאמבק של עודד קטש. עבור רמת גן, זה היה ההפסד השמיני ברציפות.

קלעו לגליל: סשה בראטיץ' 19 ו-8 ריבאונדים, בריאנט סמית 17, אוצה אנסונוו 12 ו-9 ריבאונדים, ליאור אליהו 10, ליאור ליפשיץ אבישי גורדון יוגב אוחיון ויורדן בוזוב 6 כל אחד, אוריאל מרקו 2.

קלעו לרמת גן: טונג'י אוואג'ובי 23 ו-11 ריבאונדים, איתי לב 22, ג'ייסון גארדנר 21 ו-6 אסיסטים, קי מדיסון 6, טומי אדאמס 5, יוני ניר 3, איתי גרינבאום 2

מאמן גליל עליון עודד קטש אמר לספורט 5: "המילה הכי לא מתאימה להיום זה מושלם. שיחקנו מתחת לכל ביקורת וכל הדברים שתירגלנו לא עבדו. ניצחנו את המשחק במזל. אם לא אחוזים רעים, הם היו מנצחים כאן. היינו צריכים לשחק יותר טוב. זה מסוג הימים שמאבדים ריכוז. הצלחנו להוציא אותם קצת מהמשחק, אבל לא הצלחנו לתת פיתרון לאוואג'ובי. אני לא ניהלתי את המשחק טוב, אבל עדיף לצאת מכל זה עם ניצחון".

גבעת שמואל - עירוני נהריה 102:85

גבעת שמואל הציגה את הרכש החדש על הקווים, עופר ברקוביץ', אבל האורחים מנהריה לא ממש התחשבו וברחו ל-5:16. מה שנראה כמו משחק שיוכרע בשלבים המוקדמים שלו הפך לסוג של מותחן ברבע הראשון כשהגבעה, עם משחק פנים מצויין של ווין וואלאס, הישוותה ל-22:22.

נהריה התעוררה מחדש ברבע השני וניצלה את יתרונה בכל המאצ'-אפים. ג'ייסון וולס שלט בצבע ועשה גם עבודה טובה מבחוץ, קורי קאר ועמית בן דוד הפעילו את הידית והיתרון של הצפוניים צמח ל-30:42.

הסיפור של גבעת שמואל נגמר כבר בתחילת הרבע השלישי, ונראה שגם עופר ברקוביץ' לא יוכל להושיע את הקבוצה של מוטי אמסלם, שכבר מתכונן לירידה. נהריה הגדילה את הפער כשהרבע האחרון הפך לגארבאג' טיים והשחקנים כבר חשבו על אשקלון בשבוע הבא. זה נגמר ב-85:102 לאורחים.

קלעו לעירוני נהריה: ג'ייסון וולס 25, קורי קאר 19, אוטיס היל 15, אבי סוכר 13, אלווין יאנג 10, ברק פלג 6, אורי קוקיה 4, עמית בן דוד וליעד פורמן 3, בני בוכניק ואייל אנגל 2 כל אחד.

קלעו לגבעת שמואל: טימי באוורס 20 ו-5 אסיסטים, אורן אהרוני 17, משה ברנר 16, ג'ייסון סטרייט 10, ווין וואלאס 8, קני וויטהד 7, דרור כהן 5, דרור דוידי 2.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בני השרון - רמת השרון 111:80

רמת השרון הגיעה למשחק עם שלושה זרים בלבד, מאחר שגריידי ריינולדס עדיין לא עבר בבקרה. זה לא מנע מהקבוצה של מיקי ברקוביץ' להיזכר בניצחון על בני השרון מוקדם יותר העונה ולפתוח בסערה. פטריק אוקאפור ודייויד לוגן עשו את העבודה ברבע הראשון והובילו את רמת השרון ליתרון דו ספרתי, 22:34 בסיום הרבע הראשון.

אדם הארינגטון היה היחיד שעשה את העבודה בהתקפה של בני השרון במחצית הראשונה וזה כמובן לא הספיק לקבוצה של ג'ינו. בצד השני, רועי ברקוביץ' ואלעד ענבר עזרו לשלישית הזרים של רמה"ש בדרך ליתרון 35:56.

אם מישהו חשב שחניכיו של ג'ינו יתעוררו אחרי ההפסקה, הרי שרמת השרון המשיכה לדרוס ועלתה ל-39:71. בני השרון אפילו לא הצליחה להילחם כדי להציל את הכבוד שלה ולעומת זאת היריבה ניצלה כל רגע כדי לפרוק תסכול על כל אחד מההפסדים שלה העונה בליגת העל. רמת השרון כבר הובילה ב-40 נקודות הפרש, אבל התרככה מעט וזה הסתיים ב-80:111 לזכותה.

קלעו לרמת השרון: דייויד לוגן 30 (6 מ-9 לשלוש), ג'רמי וויל 24, פטריק אוקאפור 19 ו-9 ריבאונדים, רועי ברקוביץ' 17 (5 מ-8 לשלוש), אלעד ענבר ותומר אטלס 7 כל אחד, יונתן שולדנברנד 3, ניב ברקוביץ' ושי קרביוב 2 כל אחד.

קלעו לבני השרון: אדם הארינגטון 23, עוסמן סיסה 15 נקודות ו-15 ריבאונדים, אוגונה אוניקווה 11, טרנס רנצ'ר 9, ירון להט 7, דורי אסף 5, יריב רוקני ונועם מטלון 3 כל אחד, ארז קוחנסקי וגיא פניני 2 כל אחד.

המאמן המאושר רוני בוסני אמר בסיום: "אני עד עכשיו לא מאמין. החבר'ה שלי שיחקנו נהדר גם בהגנה וגם בהתקפה. אני באמת לא מבין מה היה פה. היו אחוזי קליעה מדהימים והייתה משמעת אדירה".

רועי ברקוביץ' אמר לספורט 5: "הרבה זמן לא ראיתי דבר כזה בכדורסל, זה היה ערב גדול של כולנו, כולנו נהנינו מהמשחק, ואני ממש מקווה שהיכולת הזו תימשך גם בשבועות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully