וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה ראשונה לאס"א מול הפועל ראשל"צ

24.3.2006 / 19:05

אחרי שלושה הפסדים העונה, אס"א ת"א חילצה תיקו 27:27 בחוץ מול הפועל ראשל"צ, שסידר למכבי ראשל"צ את המקום הראשון בפלייאוף

שלוש פעמים נפגשו הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב העונה. פעמיים הביסה ראשל"צ את יריבתה, בפעם השלישית היא הדיחה אותה מהגביע. הערב (שישי) אמרו באס"א "עד כאן", ולמרות שכמעט איבדו שוב את המשחק כמו בגביע, התל אביבים חילצו תיקו 27:27 בחוץ. המסקנה, מכבי ראשל"צ הבטיחה לעצמה את המקום הראשון. הפועל ראשל"צ ואס"א ת"א יתמודדו ככל הנראה בסדרת חצי הגמר.

הפועל ראשל"צ פתחה את המשחק טוב ועלתה ליתרון 8:11. אס"א החזירה בריצת 0:4 בזכות יכולת התקפית מצויינת של חן פומרנץ ואיציק חליפי, ומכאן הפועל ראשל"צ כבר לא חזרה להוביל. בפתיחת המחצית השניה, התל אביבים עלו ליתרון שיא של 16:20 ונהנו מהרחקתו של תום פרייז בראשל"צ. במאני טיים, אס"א לא הצליחה לשמור על יתרון של שני שערים בעקבות שתי הרחקות רצופות (ל-2 דקות) של קוסיאק. ראשל"צ ניצלה אותן כדי להבקיע שני שערים, האחרון שבהם חצי דקה לסיום בדרך לתיקו 27:27.

מכבי ראשל"צ הביסה את מכבי קרית שרת חולון 20:39 והיא יכולה להיות רגועה לקראת שלבי ההכרעה של הליגה. במשחק נוסף בבית העליון, ניצחה א.כ נס ציונה בבית את א.ס רמה"ש 26:36.

בבית התחתון, מכבי קרית מוצקין הבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה אחרי ניצחון 29:32 על הפועל ר"ג. מכבי ת"א ניצחה בחוץ את מכבי רעננה 33:39 וארזים ר"ג ניצחה את עירוני פ"ת 27:28.
בבית התחתון תנסה האחרונה בטבלה, מכבי רעננה, לזכות בניצחון ראשון אחרי שמונה הפסדים רצופים כשתארח (16:00) את מכבי תל אביב. שאר המשחקים: מכבי הארזים רמת גן - עירוני פתח תקוה (16:00), מכבי קרית מוצקין - הפועל רמת גן (16:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully