וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שיחקנו מספיק טוב"

23.3.2006 / 23:52

למרות הניצחון 76:82 על קלימאמיו בולוניה והעלייה להצלבה, פארקר יודע שהפיינל פור עוד רחוק. ברצלונה תהיה כנראה היריבה

שוב חוזר הניגון. למרות שמכבי ת"א מנצחת, פיני גרשון יורד לחדר ההלבשה עצבני, וויל סולומון סופג ממנו קללות ודרק שארפ מעודד את כולם. מבחינתה של מכבי ת"א, שני דברים משמעותיים קרו בניצחון 76:82 על קלימאמיו בולוניה: אלופת אירופה הבטיחה את מקומה במשחקי ההצלבה וניקולה וויצ'יץ', הברומטר אם תרצו, התעורר מתרדמת החורף וחזר להיות נקודת האור של פיני גרשון עם 15 נקודות (3 מ-7 ל-2, 3 מ-5 לשלוש), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

הקרואטי חזר להיות האיש השמח של הצהובים בחדר ההלבשה, כשמהצד השני, יניב גרין ושרון ששון, שתרם שלשה אחת אבל מיעט לשחק למרות ההצגה מול ריאל, ישבו בשקט. "אני מרגיש שאני נמצא בכושר יותר טוב. פתחתי מצויין ואם הייתי ממשיך ככה, הייתי מגיע ל-100 נקודות.", סיכם וויצ'יץ' והוסיף: "שוב התקשינו במשחק הריבאונד, אבל הכי חשוב זה שניצחנו".

אנתוני פארקר נשמע קצת פחות מעודד מהיכולת של הקבוצה הערב. בין אם בשל היכולת של סולומון או בין אם בשל העובדה שהוא עצמו הפך להיות הריבאונדר המוביל של הצהובים ביורוליג. "לא שיחקנו מספיק טוב ואני לא יודע אם זה יהיה מספיק כדי שניקח את המקום הראשון בבית. אנחנו לא יכולים לשמוח עכשיו, אלא להתרכז באולקר. בסוף המשחק לא היינו מרוכזים מספיק ואיבדנו יתרון חשוב, כנראה שחשבנו יותר מדי. נעשה הכל כדי לתקן את זה", אמר פארקר. זה יהיה קשה: אם מכבי תל אביב תנצח באולקר וריאל תנצח בבולוניה בשבוע הבא, תצטרך מכבי למחוק יתרון של 18 נקודות ביחס הסלים, שפתחה עליה ריאל אתמול.

שארפ: "הובלנו ביתרון בטוח ופשוט איבדנו את זה בדקות האחרונות. אנחנו לא יכולים לשוב יותר מדי, אנחנו פשוט צריכים לשחק". שארפ נשאל לגבי יכולתו של וויל סולומון במשחק ואמר: "אני לא יודע מה קרה לו, זו שאלה טובה".

סולומון סיים עם 11 נקודות, אבל הוא עלה על לוח הקלעים רק בחצי הדקה האחרונה של הרבע השלישי. הוא סיים עם 3 מ-11 מהשדה, אבל פירגן לחבריו עם 6 אסיסטים. ככה גם נשמע בסיום האיש שנחשב בעבר לאחד השחקנים האגואיסטים ביבשת: "זה פשוט היה משחק קבוצתי. העיקר שניצחנו, טוב שדרק שארפ נמצא באיזור. אני סומך עליו".

"ברצלונה לא ישמחו אם נגמור במקום השני"

פיני גרשון כבר מריח את הפיינל פור באוויר וזו אולי הסיבה שהוא החליט לקחת פסק זמן ממסיבות העיתונאים ה"חגיגיות" ולדבר מקצועית נטו. גרשון לא הסכים להרחיב על המשבר השני השנה שעובר על סולומון והסתפק ב"אמרו עליו גם דברים בתחילת העונה ובינתיים אנחנו פה". גרשון הוסיף: "לפני המשחק הזה דיברו על ניקולה וויצ'יץ' והוא חזר. לצערנו, אנחנו כבר לא מחפשים את הדברים הפחות טובים. אל תסתכלו על שחקן אחד. תסתכלו על קבוצה ששמרה על אחוזים סבירים ומטה של היריבה. הבעיה היחידה הייתה השליטה שלהם בריבאונד (40 לעומת 26), אחרת זה היה נגמר בהפרש גדול יותר. כנראה שרצינו יותר מדי. התאמצנו והתעייפנו, יש תירוצים".

גרשון התייחס למצב בבית 5 של מכבי ת"א, כאשר במקרה של ניצחון של ריאל על בולוניה בשבוע הבא, מכבי תצטרך לנצח בהפרש אסטרונומי כדי לסיים במקום הראשון ולזכות ביתרון ביתיות בהצלבה. "אם קלימאמיו ישחקו כמו היום, אנחנו נהיה ראשונים בבית אם ננצח את אולקר. אם ריאל תנצח את קלימאמיו, כנראה שמגיע לה להיות ראשונה בבית. אני אישית מאוד רוצה להיות בפסח בבית, אבל כנראה שזה לא תלוי בי. עכשיו אני תומך איטלקי נלהב".

ובכל זאת, גרשון כבר מתכונן לברצלונה, שתפגוש את מכבי במידה שלא תצליח לעלות למקום הראשון: "גם הדברים הטובים באים בקושי ויכול להיות שנצטרך לעשות מאמץ מהמקום השני. ברצלונה לא ישמחו אם נגמור במקום השני בבית. זה בכל מקרה יהיה קרב לא קל וברמות האלה, יתרון הביתיות הוא מזערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully