וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי פ"ת-נתניה: "אם ננצח, נישאר בליגה"

ניר איסקוב

23.3.2006 / 22:03

רוביל סרסור סבור כי 3 נקודות בשבת, יסדרו לקבוצה של גיא לוזון עונה נוספת בליגת העל, דוברובין מורחק. טוביאק מוצהב, מחכים ליאמר

מאוכזבת ועייפה אחרי ההדחה בפנדלים מרבע גמר הגביע על ידי מכבי חיפה אתמול (רביעי), תארח מכבי פ"ת בשבת (16.55) את מכבי נתניה.

פ"ת נמצאת בתקופה טובה לאחרונה, עם שני ניצחונות ליגה רצופים, ותצוגת כדורגל נאה נגד המוליכה אתמול. סטניסלב דוברובין המורחק, ייעדר, ולא ברור מי יחליפו, לאור העובדה שהקבוצה קיימה היום (חמישי) אימון שחרור. עומר גולן ורוביל סרסור חוזרים מהרחקות, שלפחות הראשון ישוב להרכב הפותח.

סרסור אמר לקראת המשחק: "עדיין לא הבטחנו את הישארותנו בליגה, יש לנו משחק קשה שהוא גורלי בשבילנו. אם ננצח, אני יכול להגיד שנישאר בליגה. במשחקים האחרונים שיחקנו טוב, נלחמנו והבאנו נקודות, ואני מקווה שכך יהיה גם בשבת. לפי המיקום שלנו זו עונה מפוספסת. נקווה שבשבת הכל ישתחרר".

הרכב משוער: אוהד כהן, נאור פסר, מראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה, סלים טועמה, שי דוד (רוביל סרסור), עומר גולן, פטריק סופו (רוביל סרסור).

"כיף לראות את נתניה"

במכבי נתניה ממתינים לשובו של דניאל יאמר ארצה ביום ראשון או שני, כדי לחזור עימו לשולחן המו"מ בנוגע להעברת הבעלות של המועדון אליו.

כפי שנכתב ב"ספורט הארץ", על פי העסקה הנרקמת, יאמר אמור לשלם מיליון דולר עבור 51 אחוז מהמניות, ולתת ערבות של חמישה מיליון שקל לחובות הקבוצה, כאשר כל אחד מארבעת הבעלים מוכר לו בשלב הראשון רק חצי ממניותיו. בשלב הבא, כאשר יגיע הפיצוי הכספי מהעירייה עבור פינוי המגרש, ישלם יאמר עוד מיליון דולר ויקבל את כל המניות.

איציק גניש, הארץ, מוסיף כי יאמר ביקש מדב לנד, אחד מהבעלים הנוכחיים, לוודא כי הקבוצה תשמור על האפשרות לשחק בעונה הבאה במפעלים האירופים. כזכור, קבוצות ליגת העל התבקשו לקיים הליך רישום על מנת שיוכלו לשחק בעונה הבאה באירופה, אלא שנתניה טרם השלימה את ההליך. מנכ"ל נתניה, קובי בלדב, הבהיר אתמול כי הקבוצה אינה מתכוונת לוותר על האפשרות לשחק באירופה.

סוכנו של אלן מסודי, דוד חדד, טוען כי קיבל לאחרונה הצעות עבור הקונגולזי מממארסיי ופאריס סן ז'רמן.

גיא טוביאק ייעדר מהמשחק בשבת עקב צהובים. פפי קימוטו אמור לחזור להרכב, וגם איברהים עבדול ראזאק עשוי להשתלב ב-11 הראשונים.

דקל קינן אמר לקראת המשחק: "גם כשהפסדנו בשבוע שעבר נגד הפועל פ"ת,הצגנו כדורגל טוב, ואני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. היה חוסר ריכוז בהגנה, ואני באופן אישי לא הצגתי משחק טוב. מכבי נתניה היא קבוצה שמחה, שכייף לראות אותה. אנחנו מציגים כדורגל טוב, בטוח שאם נשחק באותה צורה כמו בשבוע שעבר, אז ננצח, רק שהמזל יהיה הפעם קצת לצדנו. מכבי פ"ת זו הקבוצה שנמצאת במקום שהכי לא מתאים לה. זו קבוצה בין 4,5 קבוצות הטובות בארץ, מאומנת, רצה הרבה זמן, עם עומק בספסל".

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזאק (אובודו אוקוצ'ה), אלן מסודי, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully