וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת כפ"ס-נצרת עילית: איוניר מאיים

יצחק סולומון

23.3.2006 / 18:04

מאמן הקבוצה האורחת הזהיר את שחקניו ש"יפסיקו לעשות פרצופים", בגלל שאינם נכללים בהרכב או בסגל. דה סילבה חוזר מהרחקה

לרשותו של מאמן הפועל נצרת עילית, מוטי איוניר, יעמוד בשבת סגל מלא לקראת משחק החוץ נגד הפועל כפ"ס (17.00), למעט השוער החולה אושרי לוי, שאיבד את מקומו בהרכב ולא היה צפוי לפתוח.

בקבוצה מייחסים חשיבות עצומה למשחק, והמאמן איוניר אף צפה באמצע השבוע במשחק הגביע של כפ"ס מול סכנין. איוניר ימשיך לתת אשראי להרכב שסיים בתיקו בשבת שעברה באשדוד, כולל השוער רונן דהאן, שהיה מצוין.

המנכ"ל יניב כהן אמר: "המשחק באשדוד היה ציון דרך עבורנו. אני מקווה שנמשיך כך גם בכפ"ס, ועם שיפור בנושא הבקעת השערים, נוכל לחזור עם תוצאה טובה משם".

שלושה וחצי חודשים תמימים לא כבש החלוץ הצעיר והמבטיח איתי שכטר, שער ליגה לזכות קבוצתו. שכטר הוא חלוץ אמיתי, גולר בנשמה, וכשהוא שובת תקופה כל כך ארוכה, הקבוצה שלו בצרות צרורות. מאזנו עד כה מורה על 3 שערים בליגת העל. מאז ה-9 בדצמבר בשנה שעברה, הוא שובת מהבקעות.

שכטר לא שכח להבקיע, ועובדה שהוא ממשיך לכבוש במדי נבחרת הנוער של ישראל. שתי סיבות עיקריות חברו וגרמו לבצורת של השחקן: האחת היא אופיו האנוכי והרצון שלו לעבור את כל העולם כשהכדור ברגליו. יש הטוענים כי כך צריך לנהוג סקורר אמיתי, אבל יש הטוענים שאצל שכטר הנושא עובר את גבול הטעם הטוב.

הסיבה השנייה היא חולשת חוליית הקישור, שאפשר לספור על אצבעות יד אחת כמה פעמים העונה פיטמה אותו בכדורים והכינה לו מצבי הבקעה. גם החלוץ הטוב בעולם לא יכול לכבוש כשהקישור לא מוסר לו, ולכן גם שכטר וגם נצרת עילית בבעיה בקטע הזה. יחד עם זאת, ראוי להדגיש ששכטר הוא בחור חרוץ, אחד שעובד קשה ולא עושה לעצמו הנחות. כשנצרת עילית תכבוש, אין ספק שהוא יהיה האיש שיעשה זאת, ובדרך גם יסייע לקבוצה להישאר בליגת העל.

איוניר איים השבוע על שחקניו: "שאנשים יתחילו להיזהר כי אני קולט שחקנים שלא משחקים בהרכב או לא מתלבשים ומתחילים לעשות פרצופים". למען הסר כל ספק הדגיש איוניר כי "אני לא מתכוון לאושרי לוי". ככל הנראה התכוון איווניר לעוז ברנדויין ולקובי נכטיילר, שגילו יכולת טובה במשחק ההפסד מול מכבי נתניה, אבל במשחק החוץ באשדוד לא נכללו בהרכב הפותח.

ההרכב המשוער: רונן דהאן, אשרף סולימאן, עמי אזולאי, אלירן אלקיים, ולדימיר קוקול, חיים בנון, אורן זיתוני, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ', איתי שכטר, מיסלב קרוגלאן.

"האמונה לא תיגמר עד שזה לא ייגמר" (ניר איסקוב, מערכת וואלה!)

"זו אולי הזדמנות האחרונה שלנו", כך אמר מאמן הפועל כפ"ס, אלי אוחנה, לקראת המשחק. ניצחון של כפ"ס, יקרב אותה עד כדי 5 נקודות מיריבתה, המדורגת במקום העשירי.

אוחנה הוסיף: "אם יהיה תיקו בוודאי שהסיכויים שלנו לא נגמרו, אבל זה יצמצם את הסיכויים. בכל מקרה, האמונה לא תיגמר עד שזה לא ייגמר".

הבלם הברזילאי דוגלס דה סילבה, שהיה חסר במשחק הגביע נגד בני סכנין ביום שלישי, סיים לרצות עונש הרחקה, ויחזור להרכב. עמנואל פאפו יתופקד כמגן שמאלי. אוחנה עשוי לבצע שינוי נוסף בהרכב, ולהעלות את אבי תקוה על חשבון בן לוז או אבי כנפו.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, בן לוז (אבי תקוה), אבי כנפו (אבי תקוה), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully