וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הפועל פ"ת-אשדוד: אליאב במקום תמוז

ניר איסקוב

23.3.2006 / 17:53

הקשר יחליף את החלוץ המורחק בהרכב של ניר לוין, סלמי יפתח כחלוץ יחיד. טובול ייעדר, קאקו בספק, הולצמן חוזר להרכב

הפועל פ"ת תארח מחר (שישי, 15.30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס) את מ.ס. אשדוד, למשחק שהמנצחת בו תעשה צעד גדול לקראת הבטחת הישארותה בליגת העל עונה נוספת.

פ"ת תחסר את טוטו תמוז, שהורחק במשחק האחרון בנתניה, וכן את הבלם הפצוע, איגור ג'יזאלוב. ארז אליאב צפוי להחליף בהרכב את תמוז, כשאלנתן סלמי יתופקד כחלוץ בודד.

לפני מסיבת העיתונאים שכינס, ביקר היום (חמישי) הבעלים רונן אלעד, באימון הקבוצה, שבסיומו שוחח עם השחקנים, הבהיר להם כי יישאר במועדון גם בעונות הקרובות, וביקש מהם לעשות מאמץ כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. "ננסה להשאיר את רוב הסגל גם בעונה הבאה", הבטיח אלעד.

הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק, וקבעה מחיר אחיד של 40 שקל למבוגרים ובני נוער. נשים יזכו לכניסה חופשית.

זאב חיימוביץ' אמר לקראת המשחק: "זה משחק סופר חשוב עבורנו, משחק שבו אנחנו צריכים להראות המשכיות לניצחון בשבוע שעבר. אם זה יקרה, זה משחק שיכול להרחיק אותנו סופית מהתחתית ולתת לנו שקט עד סוף העונה. היה נחמד לשמוע שרונן איתנו במערכת ומתכוון להישאר, אבל שחקנים צריכים להתעסק בכדורגל ולא בניהול".

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, דאליבור ויסקוביץ', גיא שמיר, רביד גזל, ארז אליאב, יוסי שבחון, מנור חסן, אלנתן סלמי.

"אנחנו בהחלט בסכנה"

מ.ס. אשדוד לא טעמה ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים, מאז גברה בחוץ 0:1 על בית"ר ירושלים. בתווך, הובסה הקבוצה 3:0 בגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, והיא מרוחקת 6 נקודות בלבד מבני סכנין, המדורגת לפני אחרונה.

אדיר טובול, שסובב את הברך במהלך השבוע, לא הצליח להשלים את האימון הסיום (חמישי), ויוחלף בהרכב על ידי מאור פרץ. אוצ'ה שריף יצוות כבלם, לצדו של אייל אלמשונינו. גם בלסינג קאקו ערך אימון חלקי, עקב כאבים בברך, אך הוא עשוי לעלות בהרכב מחר לאחר שיקבל זריקה.

הבשורה הטובה מגיעה מצדו של הקפטן שי הולצמן, ששב השבוע לאימונים מלאים, ואמור לחזור להרכב, אחרי שבועיים בהם נעדר עקב קרע קטן בשריר.

אייל אלמושנינו אמר לקראת המשחק: "אין לנו הרבה ברירות. בשבוע שעבר היה לנו משחק שהיינו צריכים לנצח נגד נצרת עילית, אבל לקחנו רק נקודה, ולפני שבועיים בכפ"ס, היה לנו ניצחון בכיס, וחטפנו גול בדקה ה-90. יש לנו מחר משחק קשה, הפועל פ"ת שיחקו טוב מאוד בשבוע שעבר, והם יבואו עם ביטחון. נצטרך לתת מעל ומעבר כדי לנצח. בליגה של 3 נקודות, ניצחון או שניים יכול לשנות את התמונה, ואנחנו לברוח מהסיפור הזה של התחתית כמה שיותר מהר. אנחנו בהחלט בסכנה, ויש כמה קבוצות אחרות שנמצאות איתנו במאבק נגד הירידה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אוצ'ה שריף, אייל אלמושנינו, מאור פרץ, יוסי אופיר, בלסינג קאקו (אושרי אלפסי, מאור זוהר), חאבי גונזאלס, משה אוחיון, דוד רביבו, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully