וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הבטיחה עלייה לשלב הבא

23.3.2006 / 23:09

חבטה באולקר 53:74 ותשחק ברבע הגמר. בארסה ניצחה ביוון את אולימפיאקוס 67:74 והבטיחה לעצמה מקום ראשון בבית ד'

המחזור החמישי בטופ 16 הסתיים היום (חמישי) עם ארבעה משחקים. ריאל מדריד שיפרה את יחס הסלים שלה על חשבון אולקר החלשה. ברצלונה חזרה מיוון עם ניצחון חוץ על אולימפיאקוס וכך נקבע שהקטאלונים יסיימו במקום הראשון בבית ד' והיוונים יהיה שניים. שתי הקבוצות יפגשו את ריאל ומכבי, בשבוע הבא נדע בדיוק מי נגד מי.

ריאל - אולקר 53:74

ריאל הבטיחה את העלייה ושיפרה את מאזן הסלים שלה, כשרק בשבוע הבא תדע אם היא או מכבי יגמרו במקום הראשון בבית ה'. הספרדים הגיעו למשחק מול אולקר בגישת "המטרה מקדשת את האמצעים" ולא ריחמו על הטורקים, שרשמו 10 שחקנים בלבד למשחק, בדרך ל-7:18 ברבע הראשון, ו-23:43 במחצית.

הספרדים, שניצחו בשלושת המפגשים הקודמים שלהם העונה עם אולקר, לא התקשו גם במחצית השנייה בדרך לשיפור מאזן הסלים ומצב הרוח, עם 53:74 בסיום. איגור ראקובצ'ביץ' הצטיין בריאל עם 22 נקודות ב-75 אחוזים מהשדה, והוסיף 4 אסיסטים. אדוארדו הרננדס סוסנקה קלע 12 וקלט 7 ריבאונדים, ואקסל הארוול קלע 10 והוריד גם הוא 7 כדורים חוזרים. לואיס בולוק היה בינוני עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים. מירסאד טורצ'אן (9 ריבאונדים) וורביצ'ה סטפאנוב קלעו 13 כל אחד לזכות שק החבטות מאיסטנבול.

אולימפיאקוס - ברצלונה 74:67

שתי הקבוצות כבר עלו לשלב הבא לפני המשחק, ונאבקו על המקום הראשון בבית, שיעניק יתרון ביתיות בשלב רבע הגמר. אולימפיאקוס הייתה זקוקה לניצחון ב-5 הפרש כדי אחרי שהפסידה ב-4 במשחק הראשון. היוונים פתחו את המשחק בסערה והוליכו ב-13 כבר בתום הרבע הראשון, ו-33:43 במחצית. ברבע השלישי צמח היתרון עד ל-37:54 לזכות אולימפיאקוס, אבל ברצלונה הצליחה לצמצם ל-47:56 כעבור שלוש דקות, עם דקות טובות של שמונד וויליאמס. הקטאלונים התחילו לכרסם ביתרון היווני ובדקה ה-34 כבר הורידו את הפיגור לנקודה אחת בלבד וכעבור שתי דקותהפכו את התוצאה והוליכו לראשונה במשחק, 63:64.

אולימפיאקוס נתקעה ועם רבע אחרון של 10 נקודות בלבד הפסידה, למרות שהוליכה לאורך כל המשחק. מקום ראשון לברצלונה, אולימפיאקוס עלתה מהמקום השני, בבית שיצטלב עם הבית של מכבי תל אביב בשלב הבא. ג'יאנלוקה באזילה קלע 19 לבארסה, שמונד וויליאמס הוסיף 14, ומיכאליס קאקיוזיס 13 ו -7 ריבאונדים. קווינסי לואיס קלע 16 למקומיים ותרם גם 4 איבודים, אנדראה זיזיץ' השיג 12, ותיוס אדני קלע 10 ומסר 8 אסיסטים.


מלאגה - ז'אלגיריס קובנה 64:68

במשחק חסר חשיבות בבית ד' הנחילה מלאגה הפסד חמישי לז'אלגיריס קובנה. למלאגה הרבו לקלוע: סטפן ריזאשה 12, דניאל סנטיאגו 10, פפה סנצ'ס (9 ריבאונדים) ומרקוס בראון 9 כל אחד. לקובנה: מנטאס קלנייטיס 15, סימונס סרפינאס 14, דריוס לברינוביץ' 11 ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשבוע הבא: בנטון ופנאתינאיקוס ראש בראש

בנטון טרביזו של דייויד בלאט עשתה אתמול (רביעי) צעד גדול לקראת שלב רבע הגמר ביורוליג אחרי שניצחה 80:88 את ציבונה זאגרב והתמקמה מאחוריה במקום השני, לאור ההפסד בקרואטיה ב-11 הפרש בסיבוב הקודם.

בית ז' הסתבך לו עם הניצחון השני ברציפות של פנאתינייקוס, הפעם 56:66 על אפס פילזן בטורקיה. בשבוע הבא ייפגשו בלאט ואוברדוביץ' למפגש ראש בראש. ניצחון של בנטון יבטיח מקום ברבע הגמר, אבל גם הפסד בהפרש נמוך יותר מ-7 עשוי לגרור אותה לבית משולש במידה שציבונה תפסיד בשבוע הבא לאפס פילזן. הסתבכתם? אתם לא לבד.

"זה היה ניצחון טוב מאוד עבורנו", אמר בלאט. "כמובן שרצינו למחוק את ההפרש מהסיבוב הקודם ולא הצלחנו, אבל אנחנו שמחים בכל זאת. הנענו היטב את הכדור ושיחקנו קבוצתי, והדברים הקטנים הכריעו את ההפרש הסופי".

"אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא באתונה. אני יודע שיש לנו שתי אפשרויות, תלוי אם ציבונה מנצחת או מפסידה. בכל מקרה, למרות שהתקשינו עד עתה מחוץ לבית, נהיה מוכנים".

בפנאתינייקוס גם כן היו מרוצים מהניצחון, ואוברדוביץ' שפע מחמאות לשחקניו. "אני רוצה לפרגן לשחקנים על המאמץ ההגנתי שהשקיעו ועל הדרך שבה שיחקו. ההגנה מחזיקה אותנו בחיים", אמר המאמן הסרבי. "האוהדים שלנו הריעו לנו אחרי ההפסד לאולקר, וזה היה מאוד משמעותי עבורנו גם במשחק הזה". ומה לגבי המשחק הבא? "המזל נמצא לצידנו, ואנחנו צריכים ניצחון בשמונה הפרש בשבוע הבא מול בנטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully