וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד: "אני כאן כדי להישאר"

ניר איסקוב

23.3.2006 / 18:45

כך אמר הבעלים של הפועל פ"ת במסיבת עיתונאים. לגבי המו"מ התקוע עם תמוז: "לצערי לא הצלחנו להגיע להידברות ישירה איתו"

"רונן אלעד בהפועל פתח תקווה זו אינה אפיזודה חולפת. אני לא מתכוון לעצור באמצע הדרך", כך פתח היום הבעלים של הפועל פ"ת את מסיבת העיתונאים שבה הציג את המבנה הניהולי ותוכניותיו למועדון בעונה הבאה. גם היו"ר, עו"ד רז לבנת והדובר רן כרמלי, נכחו באירוע, אולם השניים שמרו על זכות השתיקה והשאירו את הבמה לאלעד.

"אני רואה את עצמי במועדון הזה שנים ארוכות. היעד הוא לבנות קבוצה ראויה בליגת העל, והעונה רק רצינו לשרוד את שנת המעבר הזו. במהלך השנה עברו במועדון 43 שחקנים, וחלקם כבר עזבו אבל ממשיכים לקבל שכר. אני לא צריך להסביר מה זה עושה לתקציב. המשימה שלנו היא להישאר בליגה ולבנות סגל לעונה הבאה".

לאלעד גם היה מה להגיד בנוגע לניהול המועדון, לשליטה בו ולמעורבים מאחורי ומלפני הקלעים. "ניסיתי לבנות קבוצת ניהול למועדון, אבל אחרי שקיימתי כמה פגישות הבנתי שזה לא יקרה עכשיו. אנשים רוצים לראות שאני נשאר ושהקבוצה נשארת בליגה. הם רוצים להתחבר להצלחה ולא לכשלון. כרגע אני לבדי, אבל אם נוביל את השינוי במועדון, אני סמוך ובטוח שאותם אנשים ירצו להתחבר אלינו בעתיד.

"אני מקווה שציון דלל, הבעלים של חברת המבחן של המדינה, ייכנס לשותפות בניהול המועדון. יותר מדי אנשים בעבר התפרנסו מהקבוצה יותר מאשר תרמו לה, והפועל פ"ת לא תהיה יותר קרש קפיצה למקום אחר. ראינו מה קרה כשאדם אחד (מאיר שמיר - נ.א.) החליט לעזוב, ולכן חובה שתהיה קבוצת ניהול. אבל השינוי אורך שנים וצריך בשבילו סבלנות. השהות שלי בבוסטון תסתיים בעוד שנה-שנה וחצי, אבל בכל מקרה לא באתי כדי לנהל את העניינים היומיומיים".

אבל למרות העובדה שבעונה הבאה אלעד יהיה ללא שותפים, הוא לא מודאג מתזרים המזומנים של המלאבסים. "בשנה שעברה חרגנו מהתקציב, ובמקום 11-12 מיליון הוא עלה ל-15", אמר. "בעונה הבאה הוא יהיה לפחות כזה, וזו לא תהיה בעיה מבחינתי".

"אעשה כל מאמץ להשאיר את תמוז"

אלעד גם התייחס להחתמות שמבצע מאיר שמיר ולהמשך דרכו במועדון. "אני מנסה ללמוד מהניסיון של שמיר", הסביר. "מהשיחות שלי איתו הבנתי שיש שתי אפשרויות לגבי העונה הבאה. הראשונה היא שהוא ימשיך להיות ספונסר, והשנייה שהוא יצטרף אליי בניהול המועדון יחד עם אנשים נוספים. ברור שאני מעדיף את האופציה השנייה. אין כרגע בעלות דו ראשית על המועדון. כל השחקנים יודעים ממי הם מקבלים שכר ויודעים למי לפנות. ההחתמות ששמיר ביצע במועדון היו מתואמות איתי.

"למשל, לא הצלחתי לסגור עם אורי אוזן. ביקשתי משמיר שיעזור לי לסכם עם השחקן לשלוש עונות נוספות, מכיוון שיש לו קשר עם המשפחה, וכך היה. הוא גם היה מעורב בהבאת השוער הקרואטי סילביה צ'בלינה, כי הוא מכיר את נשיא המועדון הקרואטי".

אלעד התייחס למו"מ התקוע עם טוטו תמוז ולתוכניות לעונה הבאה. "נעשה כל מאמץ ששחקני הבית הבכירים יישארו, כולל תמוז", הבהיר. "הוא אוהב את המועדון, חשוב לו להישאר בו, אבל לצערי לא זכינו להידברות ישירה איתו כי יש מספר מעגלים שמנסים לייצג אותו, ולא תמיד ברור לנו מה האינטרסים של האנשים שמדברים איתנו. טוטו הוא ילד טוב, ואעשה כל מאמץ שכל תמורה כספית תגיע אליו באופן ישיר. נקיים מסיבת עיתונאים מיוחדת כשיהיה לנו מה להודיע בנוגע לשחקנים לעונה הבאה.

"המאמן ניר לוין יישאר בעונה הבאה, ואני מאמין שברגע שהקהל יבין שאני נשאר, הוא יחזור ליציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully