וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו ביניים אוסר על הריסת אוסישקין

שגיא ניר

23.3.2006 / 14:51

בעקבות ערעור לבית המשפט העליון שהגישו אוהדי הקבוצה. עו"ד שטיין: "אבסורד שאייזנברג תוקף את חולדאי"

אחרי דחיית העתירה שהגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, והחלטת מחלקת השימור של עיריית תל אביב לדחות את הבקשה להכריז על האולם כמבנה המיועד לשימור, הגישו אוהדי הפועל תל אביב ערעור לבית המשפט העליון ובו דרישה לצו עיכוב של הריסת אוסישקין. שופט בית המשפט העליון, אדמונד לוי, הוציא צו ביניים האוסר על עיריית ת``א להרוס את אוסישקין עד להכרעה בערעור שהגישו האוהדים. השופט לוי הורה לעיריית תל אביב להשיב לערעור בתוך 21 יום.

האוהדים, המיוצגים על ידי עורכי הדין אלדד יניב ושרון שטיין, טוענים כי השופט מודריק התעלם מהמהירות בה התקדמה העירייה לקראת הריסת האולם, ומהאופן בו אושר ההסכם בין העירייה לעמותה בראשות שאול אייזנברג, על אף העובדה כי מועצת פועלי תל אביב הגישה תביעה אזרחית כנגד העיריה על כך שזו לא הכירה בזכותה על הנכס.

עו"ד שרון שטיין התבטא גם כנגד דבריו של יו"ר הפועל תל אביב, שאול אייזנברג, שמרבה לתקוף בתקשורת את ראש העיר רון חולדאי. "זה אבסורד שאייזנברג תוקף בשצף קצף את ראש העיר, אך כאשר היתה לעורך דינו אפשרות להתייצב לצד העותרים בבית המשפט הוא נמנע מלעשות זאת".

חברת מועצת העיר גילה הרץ, ממתנגדיו של ראש העיר חולדאי, מתכוונת לקחת חלק פעיל במאבק להצלת האולם. העותרים מתכוונים לנסות ולשנות את ההחלטה על שימור המבנה, שזכה לדבריהם לנקודות זכות רבות בדיון אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully