וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "אני רואה את עצמי בל.א. גלאקסי"

23.3.2006 / 11:02

החלוץ של יובנטוס אמר שלא ישחק באיטליה במועדון אחר והפתיע עם שמה של הקבוצה האמריקאית. קאפלו טוען שריאל פנתה אליו לפני אנצ'לוטי

"האם אני צריך להישאר ביובנטוס בעונה הבאה? אני אדבר על זה בקרוב", כך אמר אתמול (רביעי) אלסנדרו דל פיירו, בהתייחסו לשמועות שהועלו לאחרונה על כך שיעזוב את הביאנקונרי בתום העונה. "כרגע אני מתרכז בהווה, בקרוב נדבר על חוזים. אני רוצה לשחק 6 שנים נוספות. האם זה יהיה ביובנטוס? מי יודע?", הוסיף הנסיך.

דל פיירו אמר שהוא לא רואה את עצמו משחק באיטליה בקבוצה אחרת, אבל הפתיע כשהצהיר: "אני רואה את עצמי משחק בלוס אנג'לס גלאקסי".

קאפלו יורד על אנצ'לוטי

פאביו קאפלו, מאמן יובה, הרגיע את אוהדי הקבוצה ואמר שיישאר בה בעונה הבאה. "אני מחייך כשאני שומע שהשם שלי נקשר בשמות של מועדונים אחרים", אמר קאפלו. "אבל במיוחד מצחיק אותי הקישור לריאל מדריד. תמיד אמרתי שאני לא אחזור לשם".

קאפלו לא הצטנע, כשהצהיר שקרלו אנצ'לוטי, מאמו מילאן, לא היה הבחירה הראשונה של ראשי המועדון הספרדי: "למי לדעתכם ריאל פנתה קודם אליי או לאנצ'לוטי?".

מילאן ויובנטוס בעקבות וויליאם גאלאס

פירסומים באיטליה טוענים שמילאן הצטרפה למירוץ אחר שירותיו של וויליאם גאלאס. הבלם הצרפתי לא לגמרי מרוצה בצ'לסי, בעיקר מפני שהוא מתופקד העונה באגף השמאלי של ההגנה. יובנטוס מחזרת אחריו כבר זמן רב ומקווה שהגרעין הצרפתי בטורינו, הכולל את ליליאן תוראם, פטריק ויירה, ודויד טרזגה, יעזור לשכנעו להגיע אליה. מילאן מחפשת נואשות אחר מגן ימני ובלם לעונה הבאה, גם בגלל שיאפ סתאם יחזור להולנד בקיץ ועתידו של קאפו הותיק לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully