וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליך מכירת מניות עגיב יארך מספר שבועות"

ניר איסקוב

23.3.2006 / 12:43

כונס הנכסים, עו"ד שי פורת, יחל לפעול בנושא בשבוע הבא, מאחר שעגיב, המחזיק ב-16.7 אחוז ממניות הפועל ת"א, לא הפקיד 4 מיליון שקל כנדרש

היום (חמישי) תפוג האורכה שהעניק בית המשפט המחוזי בת"א לרפי עגיב, במטרה להפקיד בקופת בית המשפט ערבות בנקאית של 4 מיליון שקל, שאמורה להאריך את תוקף צו העיכוב שהוצא על פתיחת הליך ההוצאה לפועל נגדו. בהנחה שעגיב לא יפקיד את הסכום, רשאי יהיה עו"ד שי פורת, כונס הנכסים שמונה לטפל בעניין מטעם ההוצאה לפועל, להעמיד את מניותיו של עגיב בהפועל ת"א, 16.7 אחוז, לכל המרבה במחיר.

אתמול (רביעי) הגיש עגיב שתי בקשות, לבית המשפט המחוזי וללשכת ההוצאה לפועל בת"א, לעיכוב הצו שפג היום, אשר מהן עולה כי אין בכוונתו להפקיד את הסכום במועד שנקבע.

עו"ד פורת הודיע כי בכוונתו להתחיל לעבוד על הנושא כבר בשבוע הבא: "יש לי כמעט את כל הנתונים הכספיים שאני צריך, ומה שאין, יתווסף תוך כדי התהליך. נכון להיום, לא ניתן כל צו שמעכב את היכולת שלי לעבוד על העניין, ואם לא אעבוד עליו, הרי שאמעל בתפקידי. למרות הדילול שנעשה במניות של עגיב, מ-16.7 אחוז ל-8.3 אחוז, המניות שתועמדנה למכירה הן 16.7 אחוז, מכיוון שמיום הקצאת המניות על ידי בעלי המניות, יש לעגיב פרק זמן מסוים לבטל את הדילול, על ידי הפקדת הכסף. אני סבור שאם אני מוכר את המניות ומכניס את הכסף לקופה, זה בעצם אותו כסף שעגיב יכול להכניס".

עו"ד פורת פירט על תהליך המכירה: "זו מכירה רצינית, אף כי היא לא נאמדת בעשרות מיליוני דולרים. זה לא יהיה פשוט, אלא זה הליך של כמה שבועות. בשלב הראשון, אני מפרסם הצעה להציע הצעות, ואנשים מוזמנים לפנות אליי ולהציע הצעות לרכוש את המניות על בסיס הסכום שעגיב אמור להפקיד ולצרף ערבות בנקאית. יש יום סיום להגשת ההצעות, שבסיומו פותחים את ההצעות ומבצעים התמחרות בין הצדדים. שאיפתי היא שהמחיר שיתקבל יכסה לפחות את החוב להוצאה לפועל, שכר טרחה והוצאות נלוות, ואפילו אולי יותיר כסף לעגיב. ברור שאם הסכום שיתקבל יהיה נמוך מההוצאות של עגיב, הוא יצטרך להשלימן".

עו"ד יורי נחושתן, בא כוחו של עגיב, אמר בתגובה לדברים: "כונס הנכסים כפוף להוראות הדין ולהוראות ראש ההוצאה לפועל ועליו לנהוג כמתחייב בהוראות אלה. פסק הדין שמכוחו פועל כונס הנכסים מצוי בערעור, ותוצאת הערעור עשויה להשפיע על פעולותיו של הכונס, גם בדיעבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully