וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "הניצחון על ארה"ב ייתן לנו קצת שקט"

23.3.2006 / 12:09

מאמן גרמניה נושם לרווחה אחרי ה-1:4: "אנחנו יכולים לזכות במונדיאל". ברוס ארינה, המאמן המפסיד: "התמוטטנו מנטלית"

אחרי שבועות בהם הותקף על ידי כלי התקשורת בגרמניה ועל ידי
אנשים רבים מצמרת הכדורגל הגרמני, ביניהם פרנץ בקנבאואר, יכול יורגן קלינסמן, מאמן הנבחרת, סוף סוף לנשום מעט לרווחה, בזכות הניצחון הגדול אמש (רביעי) 1:4 על ארצות הברית בדורטמונד. "הניצחון הזה יתן לנו קצת שקט בשבועות הקרובים", סיכם קלינסמן בסיום.

למרות הניצחון, התקשורת הגרמנית לא שכחה לציין כי הנבחרת, שכבשה את כל שעריה במהלך המחצית השנייה, לא הרשימה במהלך החצי הראשון של המשחק, ושהאמריקאים חסרו מספר שחקני מפתח. "ההפסד 4:1 לאיטליה לא היה כזה נוראי כמו שאנשים ניסו להראות, והניצחון הזה לא כזה גדול כמו שינסו לצייר עכשיו", הוסיף המאמן הלאומי הגרמני, שבבוקר המשחק נכתב בעיתונים שונים בגרמניה, שאם יפסיד יאבד את משרתו. קלינסמן נותר אופטימי לקראת המונדיאל: "יש לנו קבוצה טובה, אנחנו מלאים באנרגיה, ואסור לשכוח את הקהל הביתי. אנחנו יכולים לזכות במונדיאל".

ברוס ארינה, מאמן ארצות הברית, תלה את תבוסת קבוצתו בהתמוטטות מנטלית במחצית השנייה. "אחרי 45 דקות בהן היינו מרוכזים, פתחנו לא טוב את המחצית השנייה ונשברנו", אמר ארינה, שהיה מאוכזב גם מכושרם הגופני של שחקניו. "אני חושב ששיחקנו טוב כקבוצה, אבל לא יצרנו מספיק מצבים. השחקנים שלנו שמשחקים בליגה האמריקאית לא בכושר, אחרי 65-70 דקות הם התעייפו והתקשו לעמוד בקצב".

ארינה, שנאלץ להסתדר בלי מספר שחקנים חשובים, שלא שוחררו מקבוצותיהם או כאלו שהיו פצועים, זימן מספר מועמדים לסגל למונדיאל, אבל התאכזב: "אני לא חושב שהרבה שחקנים הוכיחו היום שהן ראויים להיות בגביע העולמי. למדנו היום שברמות האלו אסור לאבד את הריכוז. אני חושב שיורגן יישן יותר טוב הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully