וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה עשוי לעלות על מדים

23.3.2006 / 10:31

הפאוור פורוורד של פיניקס מגדיר את סיכוייו לשחק הלילה מול פורטלנד כ"80 אחוז". מורנינג נפצע, צ'אנינג פריי גמר את העונה

האם אמארה סטודמאייר יחזור ללבוש את מדי הפיניקס סאנס כבר הלילה (בין חמישי לשישי)? על פי הפאוור פורוורד, שלא שיחק מפתיחת העונה בשל ניתוח שעבר בברך, "קיים סיכוי של 80 אחוז שאטול חלק במשחק".

סטודמאייר ציין כי מזמן כבר לא הרגיש טוב כל כך עם רגלו, למרות שלאחרונה הבעיה הייתה ברכו השנייה, אותה אימץ יותר מדי. הוא ציין כי חש שהשלים את תהליך ההחלמה ומקווה להיות על המגרש. מייק ד'אנטוני, מאמן הסאנס, סירב לאשר ורק ציין: "הוא ישחק כשיהיה כשיר".

לפני המשחק האחרון של השמשות ביוטה, אמארה עלה למשחק, הטביע מכל מקום, השחיל סדרה של שלשות, ואז הלך לתפוס את מקומו בקצה הספסל. נראה שהילד בכושר.

אם ישוב סטודמאייר הוא ישלים קאמבק משולש תוך יומיים של שחקני מפתח בליגה, לאחר שאלן אייברסון שב לפילדלפיה וג'רמיין אוניל לאינדיאנה. הסיקסרס ניצחו במשחק הראשון בחזרה של AI את אטלנטה 106:115, הפייסרס גברו על שיקגו 85:95.

* אלונזו מורנינג נפצע בהפסד ההיט לדטרויט 82:73, קרע שריר וייעדר לתקופת זמן ממושכת. "זה הפסד עצום עבורנו", אמר יודוניס האסלם.

"אני בכושר מצוין"

שון קמפ לוטש עיניים לחזרה ל-NBA. קמפ בן ה-37, שייצר את אותה כמות של ילדים ונקודות בתקופה ששיחק בליגה, פרש מאורלנדו מג'יק, הקבוצה האחרונה בה שיחק, ב-2003. בעונה האחרונה שלו ב-NBA שקל כ-150 ק"ג, אולם כעת השיל כ-20 קילו ואומר: "אני רזה יותר ומוכן לשחק. אני בכושר מצוין". סוכנו של קמפ, טוני דאט, אמר: "ההנחיה מהמנכ"לים בליגה היתה שיפחית במשקלו ואם יעשה זאת, נאמר לי 'תן לנו צלצול'. ובכן - האצבעות יתחילו לחייג עכשיו".

אורלנדו הענישה את הווארד והחתימה את באטי

חוזהו של טוני באטי, הסנטר של אורלנדו מג'יק, הוארך על ידי הקבוצה. באטי בן ה-30, 2.11 מטר, שותף בכל 67 המשחקים של הקבוצה העונה וקלע 8.1 נקודות עם 5.9 ריבאונדים למשחק.

מי שלא שימח את הנהלת הקבוצה היה הפורוורד דוויט הווארד. הווארד קלע 23 נקודות וקטף שבעה כדורים חוזרים במשחק הניצחון על הניקס (87:111), אבל עשה זאת מהספסל. הסיבה: הופיע מאוחר לאימון קליעות. זו היתה הפעם הראשונה בקריירה הקצרה של השחקן בן ה-21, שלקח אחריות מלאה: "איחרתי בגלל בעיות תנועה, אבל זה לא תירוץ. אני מנהיג בקבוצה ומצפה מעצמי את מה שמצפים ממני - שלמות. זוהי אשמתי המלאה".

הביקור של הניקס באורלנדו הדליק את אוהדי המג'יק בגלל החזרה של סטיב פרנסיס לעיר. האוהדים לא הפסיקו להקניטו, והשחקן שותף 11 דקות בלבד במשחק, ברבע הראשון, בו קלע רק 2 נקודות. "אני לא יכול לבוא בטענות לאיש", אמר פרנסיס, "לא הייתי במחנה האימונים עם הקבוצה ואין לי אפשרות לקבוע אם אני משתלב במערכת או לא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פריי גמר את העונה

העונה של הניו יורק ניקס היא הרבה מעבר לכשלון, והיום (חמישי) נודע שנקודת האור היחידה בקבוצה, הרוקי צ'אנינג פריי, גמר את העונה בגלל פציעה בברך ויחמיץ את 16 המשחקים הנותרים.

בלילה שבין שלישי לרביעי במשחק מול טורונטו, נפגע פריי אחרי שנייט רובינסון הפיל שחקן ראפטורס על ברכו של הפורוורד המוכשר. לארי בראון, שייבש את השחקן על הספסל וגרם לו לרשום דאבל פיגרס רק פעמיים בחודש האחרון אחרי פתיחת עונה גדולה, היה שמח שהרוקי שלו לא נפצע קשה יותר. "זו יכול הייתה להיות פציעה חמורה", אמר, "מצד שני, חבל שלא ישחק בשארית העונה".

הממוצעים של פריי העונה עומדים על 12 נקודות ו6 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully