וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה פותחים במאבק נגד יואב כץ

23.3.2006 / 10:02

האוהדים יוצאים נגד המהלכים האחרונים של בעלי הקבוצה, בהם הניסיון להעבירה, לשנות את שם המועדון ולוותר על איצטדיון קרית חיים

חוג האוהדים "האדומים" פרסם הודעה על פתיחתו במאבק כנגד נשיא הפועל חיפה, ובמשחק הבית הקרוב יפתחו בקמפיין לסילוקו של כץ מהקבוצה.

בהודעת האוהדים נמסר: "אדומים - מועדון אוהדי הפועל חיפה, מודיע על פתיחה במאבק חסר פשרות עד לסילוקו של יואב כץ מהפועל חיפה. במשך שנה וחצי גילינו סובלנות יוצאת דופן כלפי כץ, אך כיום ברור גם לאחרון האוהדים שיואב כץ אינו ראוי להיות בעלי הפועל חיפה.

"הפרשות האחרונות, בהן ניסה הבעלים לשנות את שם המועדון, להעביר את הקבוצה לעיר זרה ולוותר על איצטדיון קרית חיים הן רק קצה הקרחון של ניהול מבזה וחובבני שאנו עדים לו מאז שרכש את הפועל חיפה.

"הסיבה למאבק אינה קשורה בכסף או בהישגים הסיבה לפתיחה במאבק קשורה אך ורק ביכולת הניהול של יואב כץ, באישיותו וחוסר הכבוד למועדון.

"החל ממשחק הבית הבא נפתח בקמפיין רחב כנגד יואב כץ שיכלול: חולצות, סטיקרים, שלטים, שירים וכו'. וכן נחרים באופן מאורגן את משחקי הבית. צעדי המחאה יוחרפו עד שכץ יעזוב את הפועל חיפה".

האוהדים אף יעלו אתר אינטרנט לרשת, ובו יחתימו על עצומה שתוגש מאוחר יותר לראש עיריית חיפה, יונה יהב, לבית המשפט המחוזי בחיפה וכן ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם.

כץ צפוי להגיע לארץ לקראת סוף אפריל, ויהיה נוכח בבית המשפט, בו תנסה הפועל חיפה להסדיר את דרישת ההסתדרות לסלקה ממתחם איצטדיון קריית חיים בשל מחלוקות על תשלום ארנונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully